دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
ahmadtaheri54 profile photo sweetkiss profile photo zachpett profile photo naidy profile photo carmen profile photo sibanda profile photo maryagricola00 profile photo mojessy profile photo saeed profile photo rhondamak profile photo sofia82 profile photo redhairann profile photo adjoateye profile photo hadirasolifar profile photo lilly450 profile photo
saman3

روستاهای Cinque Terre در ایتالیا کجاست؟

saman3 From Iran

دهکده های افسانه ای Cinque Terre
پنج دهکده ماهیگیری که Cinque Terre را در Riviera ایتالیا تشکیل می دهند را کشف کنید. ترکیبی از خانه‌های پاستلی، بندرهای کوچک و مناظر دریایی چشمگیر، این منطقه نمادین نه تنها یکی از زیباترین مکان‌های ایتالیا است، بلکه یکی از پرعکس‌ترین مکان‌ها نیز هست.

آنهایی که می دانند تمایل دارند از رانندگی در جاده های باریک و شلوغ Cinque Terre اجتناب کنند. پیاده روی گزینه ارجح است و مسیرهای پیاده روی خوش منظره ای را خواهید دید که در اطراف هر یک از روستاها شبکه شده اند. از طرف دیگر، به طور کلی از گردشگران دوری کنید و یک تور قایق غروب خورشید در امتداد ساحل Cinque Terre رزرو کنید. مکان اقامت

برای تجملات آرام: تجمل کم ارزش امضای Cinque Terre است، بنابراین با اقامت در La Torretta Lodge در مانارولا، از برخی از آن لذت ببرید.

برای مناظر دریا: در غیر این صورت، سفر خود را کاملاً در مورد دریا انجام دهید و اتاقی با منظره در هتل Due Gemelli در Riomaggiore رزرو کنید.

برای اقامت های دلپذیر: اگر بودجه کمی ندارید، هتل پورتو روکا مکانی برای اقامت در مونتروسو است. این هتل برتر دهکده است و مشرف به سواحل و تپه‌ها است، اتاق‌هایی با تزئینات زیبا با مناظر خیره‌کننده ارائه می‌دهد و همچنین دارای یک استخر بی‌نهایت باشکوه است.

برای اقامت خانواده: La Scogliera در Riomaggiore دو آپارتمان مجهز ارائه می دهد و درست در ساحل و نزدیک به ایستگاه قطار قرار دارد. آپارتمان‌ها رو به دریا و منظره‌ای از صخره‌های محلی که در تابستان مورد علاقه غواصان است، انتخاب خوبی برای خانواده‌ها هستند.


از:

https://www.roughguides.com/gallery/most-beautiful-places-in-italy/ #italy #traveltoitaly

like0
dislike0
Views42