دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
ahmadtaheri54 profile photo zachpett profile photo skm2496 profile photo kimo profile photo leyzta32 profile photo thewolfsbaneblooms profile photo sibanda profile photo dennis profile photo penpalslover profile photo letty85 profile photo c4107 profile photo blue_butterfly21 profile photo sofia82 profile photo adjoateye profile photo hadirasolifar profile photo
saman3

ساحل ریلی در تایلند کجاست؟

saman3 From Iran

ریلی که با نام رای له نیز شناخته می شود، یک شبه جزیره کوچک بین شهر کرابی و آئو نانگ در تایلند است. به دلیل صخره های آهکی مرتفع که دسترسی به سرزمین اصلی را قطع می کند، تنها با قایق قابل دسترسی است.

استان کرابی خانه برخی از معروف ترین مقاصد ساحلی تایلند است – و Railay به عنوان یکی از خیره کننده ترین آنها در صدر فهرست قرار دارد. ریلی که توسط بسیاری به عنوان یکی از بهترین سواحل کشور در نظر گرفته می شود، وعده های ماسه سفید، آب آبی فیروزه ای و این احساس را به شما می دهد که حتی قبل از اینکه پایتان به شن و ماسه برخورد کند، تکه ای از بهشت را پیدا کرده اید.

از شهر کرابی و آئو نانگ می توان با قایق به این جزیره رسید – و سفر با قایق سنتی دم بلند به همان اندازه جادویی است که هنگام رسیدن به سواحل با آن روبرو می شوید.

در حالی که ساحل ممکن است دلیل اصلی بازدید از این جزیره باشد، ریلی همچنین یک نقطه گرم برای صخره نوردی است، با قله های کارست که ماجراجویان با تجربه و تازه کار را به سوی خود می کشاند و آماده برخورد با صخره های آهکی بلند است.

در میان بسیاری از کارهای فعال دیگر، Railay به خاطر قایقرانی و کایاک سواری در اقیانوس، غواصی با غواصی و غواصی شناخته شده است – اما بازدیدکنندگان می‌توانند در کلاس‌های آشپزی تلاش کنند یا از ماساژ لذت ببرند.

همچنین غار الماس توریست‌پسند وجود دارد که از طریق مسیری زیبا با مناظر خیره‌کننده و آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان کنجکاویی است که به دنبال کاوش در میان حمام آفتاب هستند.


از:

https://www.planetware.com/tourist-attractions/thailand-tha.htmhttps://en.wikipedia.org/wiki/Railay_Beach


#thailand #railaybeach

like0
dislike0
Views38