دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
ahmadtaheri54 profile photo beesknees profile photo sofiakurrd1 profile photo skm2496 profile photo diana43 profile photo dennis profile photo katerinax2 profile photo aimeenolan profile photo ofosujustice profile photo c4107 profile photo rhondamak profile photo blue_butterfly21 profile photo lilly450 profile photo jeongyunseong profile photo asailor profile photo
saman3

قصر بزرگ، بانکوک، تایلند کجاست؟

saman3 From Iran

کاخ بزرگ که در قلب بانکوک قرار دارد، در واقع مجموعه ای از ساختمان ها است و از زمان ساخت آن در سال 1782، اقامتگاه رسمی پادشاه سیام بوده است. همچنین خانه پادشاه تایلند، دربار سلطنتی و مقر اداری آن بوده است. حکومت برای بیش از 150 سال.

با توجه به اینکه معابد در تایلند اغلب رایگان هستند، هزینه ورودی در گراند پالاس برای هر نفر 500 بات (حدود 16 دلار آمریکا) نسبتاً زیاد است. اتباع تایلند مجبور به پرداخت هزینه نیستند. یک تور صوتی را می توان با 200 بات اضافی اجاره کرد.

حتی اگر برنامه‌های شما برای تایلند عمدتاً شامل جست‌وجو در ساحل و خوردن تا حد ممکن کاری Massaman و پد تایلندی باشد، احتمالاً حداقل یک یا دو روز را در بانکوک سپری خواهید کرد. در پایتخت چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد، اما گراند پالاس قطعا باید در صدر فهرست شما باشد. این اولین جاذبه دیدنی شهر است و هم از نظر اهمیت تاریخی و هم از نظر صنایع دستی خیره کننده است.

محوطه پیچ و خم از تالارهای سلطنتی، معابد و آثار باستانی است که مهمترین آنها Wat Phra Kaeo (معبد بودای زمردی) است که گفته می شود تکه ای از مو یا استخوان خود بودای روشنفکر را در خود جای داده است.

برای اجرای عدالت در کاخ بزرگ چند ساعت وقت بگذارید، اما اگر بعد از آن می خواهید بیشتر پیاده روی کنید، می توانید به راحتی از برخی از دیگر مکان های دیدنی شهر در نزدیکی بازدید کنید. معبد سپیده دم (مکانی عالی برای تماشای غروب خورشید) و معبد معروف Wat Po و Wat Arun، تنها چند دقیقه با شما فاصله دارند.


از:
https://www.planetware.com/tourist-attractions/thailand-tha.htmhttps://www.travelonline.com/thailand/attractions/grand-palace

#thailand

like0
dislike0
Views41