دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
sana888 profile photo ahmadtaheri54 profile photo christinas71 profile photo celina12ddf profile photo carmen profile photo mojessy profile photo muhammed profile photo soulmate profile photo rhondamak profile photo blue_butterfly21 profile photo bonu profile photo redhairann profile photo suzyyy profile photo adjoateye profile photo annamoxl profile photo
saman3

شهر ونیز در ایتالیا چگونه است؟

saman3 From Iran

ونیز یکی از زیباترین شهرهای ایتالیاست. ونیز فقط با قایق قابل دسترسی است و هیچ ماشینی وجود ندارد، تنها راه رفت و آمد پیاده یا با گوندولا است. فقدان وسایل حمل و نقل عمومی و مدرنیته که مشخصه شهرهای دیگر است بسیار با طراوت است. این چیزی است که ونیز را به مقصدی عجیب تبدیل کرده است، زیرا واقعاً شبیه هیچ جای دیگری نیست.

به دلیل خیابان های پر پیچ و خم و باریک، گم شدن آسان است – اما این چیز بدی نیست. اگر به اندازه کافی دور بروید، مناطق دست نخورده تری را خواهید یافت که مملو از گردشگران نیستند. در یک رستوران محلی خارج از مسیر معمولی توقف کنید و در کنار مردم محلی از غذاهای اصیل ونیزی لذت ببرید.

شما می توانید 3 یا 4 روز در ونیز بمانید تا از دیدن تمام مکان های زیبای این شهر لذت ببرید. چند هتل خوب وجود دارد که می توانید برای اقامت انتخاب کنید. بستگی به بودجه شما دارد که می خواهید چقدر پول خرج کنید.

#ونیز #ایتالیا #زیارتی #زیارتونیز

like0
dislike0
Views30