دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
tatiana24 profile photo innamn profile photo christinas71 profile photo diana43 profile photo kimo profile photo leyzta32 profile photo veraedmund profile photo thewolfsbaneblooms profile photo cookiescott profile photo aimeenolan profile photo pettyledis profile photo rhondamak profile photo adjoateye profile photo hadirasolifar profile photo jeongyunseong profile photo
saman3

جزیره نمادین کاپری در ایتالیا کجاست؟

saman3 From Iran

کاپری نمادین هم یکی از زیباترین مکان های ایتالیا و هم یکی از معروف ترین جزایر مدیترانه ای این کشور است. زمانی مورد علاقه امپراتور تیبریوس بود، امروز ترکیبی از بناهای باستانی، شهرهای زیبا و سواحل، شور و اشتیاق مشابهی را در انبوهی از افراد مشهوری که هر تابستان به اینجا می آیند، القا می کند.

اما اجازه ندهید که شما را از بازدید منصرف کند. با پرسه زدن در اطراف شهر کاپری شروع کنید تا جو را جذب کنید، سپس به کاوش در ویلاهای بزرگ رومی جزیره بروید. و سفر به آناکاپری را در سفر دریایی غار آبی برای دیدن یکی از شگفت انگیزترین پدیده های طبیعی اروپا از دست ندهید. محل
اقامت


برای چشم‌انداز دریا: اگر می‌خواهید منظره مدیترانه و اتاق‌هایی با تراس و بالکن داشته باشید، در کاخ تاریخی کاپری تیبریو اقامت کنید.

برای اقامتی آرام: ویلا سیلیا آرام را به خاطر باغ زیبا و منظره دریا، چند دقیقه از شهر کاپری و غار آبی، انتخاب کنید.

برای اقامت های دلپذیر: JK Place Capri مجلل ترین هتل جزیره است. این هتل که روی یک صخره مشرف به مارینا گرند قرار دارد، مناظر خیره کننده، رستورانی عالی، اتاق های شیک و قیمت های بالا دارد.

برای اقامت های مقرون به صرفه: بودجه های واقعی تر در هتل لا توسکا در شهر کاپری به خوبی برآورده می شود. این خانه زیبای سفید کاری شده در مسیری آرام قرار دارد و چندین اتاق دو نفره اختصاصی آن منظره دریا دارند. صبحانه در تراس کوچک شیرین مشرف به فاراگلیونی یک نکته برجسته است.

برای اقامت های نمادین: ویلا ایوا در آناکاپری تقریباً در این جزیره جایگاه مذهبی دارد. برای اتاق‌های سبک و جادار، که به‌صورت جداگانه طراحی شده و در اطراف باغ‌های سرسبز و سرسبز هتل پراکنده شده‌اند، در اینجا بمانید. یکی دیگر از ویژگی های بسیار محبوب استخر شنا به شکل پیانوی بزرگ است.


از:

https://www.roughguides.com/gallery/most-beautiful-places-in-italy/ #italy #traveltoitaly

like0
dislike0
Views33