دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
beesknees profile photo tatiana24 profile photo harriesa profile photo sofiakurrd1 profile photo diana43 profile photo blondy profile photo cookiescott profile photo aimeenolan profile photo penpalslover profile photo c4107 profile photo caryaanguyen profile photo nur191 profile photo suzyyy profile photo annamoxl profile photo 6cupsoftea profile photo
saman3

سواحل Koh Samui در تایلند کجاست؟

saman3 From Iran

ساحل نقره ای در

جزیره کو سامویی جزیره کو سامویی دومین جزیره بزرگ کشور و خانه برخی از زیباترین خطوط ساحلی طلایی است که در جنوب شرقی آسیا خواهید یافت. هر ساحل در Koh Samui چیزهای متفاوتی را ارائه می دهد: برخی برای انزوای صلح آمیز ایده آل هستند. دیگران مملو از فعالیت‌ها، ورزش‌های آبی و جمعیت زیاد هستند.

بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین ساحل جزیره چاونگ است، جایی که بهترین فروشگاه‌ها، جاذبه‌های فراوان و برخی از زیباترین رستوران‌ها را در آن خواهید یافت. آب‌های آبی فیروزه‌ای و درختان نخل که در نسیم اقیانوس می‌رقصند، ممکن است توضیح دهند که چرا برخی از بهترین استراحتگاه‌های جزیره در اینجا قرار دارند.

با رفتن درست به سمت جنوب ساحل چاونگ، به ساحل لامای می رسید، کمی کوچکتر و کمی مقرون به صرفه تر، اما همچنان در میانه روز شلوغ است، زیرا مسافران یک روزه می رسند.

برای کوله گردها و کسانی که بودجه کمی دارند، ساحل Maenam وجود دارد، در حالی که ساحل Bophut (به عنوان "دهکده ماهیگیر" شناخته می شود) یک مقصد عالی برای بازدیدکنندگانی است که می خواهند مکانی را داشته باشند که برخی از لمس های سنتی تایلندی را حفظ کند. در Bophut، این به معنای مغازه‌های چوبی تایلندی-چینی است که نزدیک به هتل‌های بوتیک و جاذبه‌های فراوان قرار دارند.

اگر حریم خصوصی را در ذهن دارید، ساحل نقره ای به طول 250 متر تا حدودی در پشت تپه های جنگلی پنهان شده است و مناظر باز زیبای روی آب و غواصی عالی را ارائه می دهد.



از:https://www.planetware.com/tourist-attractions/thailand-tha.htm

#تایلند

like0
dislike0
Views402