دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
ahmadtaheri54 profile photo mbai22 profile photo jen12 profile photo naidy profile photo carmen profile photo diana43 profile photo blondy profile photo aimeenolan profile photo muhammed profile photo c4107 profile photo blue_butterfly21 profile photo suzyyy profile photo hadirasolifar profile photo almajmut profile photo lilly450 profile photo
saman3

چگونه فیل های وحشی را در پارک ملی Khao Yai تایلند ببینیم؟

saman3 From Iran

پارک ملی

Khao Yai پارک ملی Khao Yai بیش از 2000 کیلومتر مربع از جنگل و علفزار در مرکز تایلند را پوشش می دهد. بیش از 50 کیلومتر مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری از میان حفاظت‌شده طبیعی طولانی‌مدت عبور می‌کند و آبشارهای متعدد آن شامل Haew Narok با ارتفاع 150 متر و Haew Suwat با ارتفاع 20 متر است که در فیلم دنی بویل «ساحل» جاودانه شده‌اند. این پارک همچنین به حیات وحش متنوعی مانند خرس، گیبون، فیل و نوک شاخ پناه می‌دهد.


فیل ها در تایلند مورد احترام هستند و مجسمه ها و نقاشی های آنها را می توان در هر کجا که بروید از جمله کاخ های سلطنتی و بسیاری از معابد مشاهده کنید. با این حال، برای تجربه نهایی، هیچ چیز بهتر از شانس دیدن فیل ها در محیط طبیعی آنها نیست – و پارک ملی Khao Yai فرصتی عالی برای انجام این کار فراهم می کند.

در اینجا، با فیل‌هایی که در نزدیکی رودخانه‌ها پرسه می‌زنند، پرندگان شکاری عجیب و غریب، میمون‌ها و بسیاری دیگر از موجودات گرمسیری که پارک را خانه می‌نامند، برخورد می‌کنید. این پارک همچنین خانه آبشارهای زیادی است، از جمله Haew Narok با ارتفاع 150 متر و حتی مشهورتر Haew Suwat، که در فیلم لئوناردو دی کاپریو، ساحل ظاهر شد.

اگر اقامت یک روزه برای همه چیز کافی نیست، می‌توانید در پارک کمپ بزنید و آنقدر زود بیدار شوید تا طلوع خورشید را بر فراز مناظر سرسبز تماشا کنید.


از:https://www.planetware.com/tourist-attractions/thailand-tha.htm

#تایلند

like0
dislike0
Views50