دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
tatiana24 profile photo innamn profile photo christinas71 profile photo thewolfsbaneblooms profile photo blondy profile photo katerinax2 profile photo mojessy profile photo desserieecute profile photo letty85 profile photo saeed profile photo nur191 profile photo suzyyy profile photo aladdin profile photo jeongyunseong profile photo asailor profile photo
saman3

دره پای در تایلند کجاست؟

saman3 From Iran

Pai در درجه اول در گردشگری رشد می کند. بیشتر مقصدی برای هیپی ها است و مملو از چشمه های آب گرم است. این شهر که در میان کوله گردها به خاطر فضای آرامش شناخته می شود، مملو از مهمانخانه های ارزان قیمت، فروشگاه های سوغاتی و رستوران است. در اطراف شهر آبگرم و کمپ فیل ها وجود دارد.

شهرت تایلند به عنوان کشوری با مناظر زیبا و مردم دوستانه عمدتاً به دلیل سواحل جنوبی مشهور جهان است. به همین دلیل، اکثر مردم متوجه نمی شوند که شمال پهناور محل مکان های کاملا متفاوت اما به همان اندازه نفس گیر برای بازدید است.

شمال تایلند، به ویژه منطقه غربی در نزدیکی مرز برمه، با مناطق جنگلی کوهستانی مشخص شده است که هم ناهموار و هم زیبا هستند. Pai، در استان Mae Hong Son، نقطه شروع عالی برای لذت بردن از زیبایی های طبیعی کشور و همچنین مهمان نوازی و آشپزی مشهور تایلندی است.

این شهر کوچک به عنوان یک مکه برای هیپی ها و کوله گردها شهرت پیدا کرده است، اگرچه خانواده های زیادی را نیز خواهید دید که در این منطقه سفر می کنند. بازار خیابانی کوچکی وجود دارد که هر شب زنده می‌شود، انواع غذاهای محلی و غربی، و دسترسی آسان به معابد بودایی، آبشارها، و دره چشمگیر Pai.

وقتی در مرکز شهر کوچک قدم می زنید، هوای شادی و آرامش وجود دارد، فضایی که علیرغم موقعیت مکانی تا حدی دورافتاده، فصل به فصل جمعیت را جذب می کند.


از:https://www.planetware.com/tourist-attractions/thailand-tha.htmhttps://en.wikipedia.org/wiki/Pai,_Thailand

#thailand

like0
dislike0
Views39