دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
ahmadtaheri54 profile photo mbai22 profile photo innamn profile photo diana43 profile photo maryagricola00 profile photo katerinax2 profile photo cookiescott profile photo mojessy profile photo aimeenolan profile photo letty85 profile photo c4107 profile photo rhondamak profile photo sofia82 profile photo lilly450 profile photo saraxx7 profile photo
saman3

سن جیمینیانو در توسکانی ایتالیا کجاست؟

saman3 From Iran

توسکانی به خاطر شهرهای تپه ای معروف است، اما تعداد کمی از آنها به اندازه سن جیمینیانو خیره کننده هستند. در اینجا خط افق دراماتیکی از برج‌های قرون وسطایی به حومه‌های زیبای توسکانی خیره می‌شود.

تور سان گیمینیانو از فلورانس را رزرو کنید، مرکز تاریخی شهر را با خیابان‌های پیچ در پیچ و ساختمان‌های عسلی رنگ، و همچنین کلیساهای نقاشی‌شده و کاخ‌های بزرگ گوتیک کشف کنید. سپس به بازدید از سیه نا و تاکستان های کیانتی بروید، دو کار فراموش نشدنی دیگر در توسکانی.
کجا اقامت


کنید برای گشت و گذار آسان: در لئون بیانکو رمانتیک قرن یازدهمی در پیاتزا دلا سیسترنا در قلب سن جیمینیانو اقامت کنید. یا در هتل Casolare Le Terre Rosse در مسیر باستانی زائر Via Francigena درست خارج از San Gimignano از حومه شهر لذت ببرید.

برای اقامت خانوادگی: قلب حومه شهر توسکانی نیز موضوعی است که در Agriturismo Poggiacolle، در فاصله کوتاهی از San Gimignano قرار دارد. انتخاب اتاق‌های راحت و همچنین آپارتمان‌های جادار، این گزینه را برای خانواده‌ها انتخاب می‌کند. بچه ها دوچرخه های رایگان را دوست خواهند داشت.

برای میراث محلی: اگر غوطه ور شدن در میراث سان جیمینیانو یک رویا است، L'Antico Pozzo در مرکز شهر کاملاً مناسب شما خواهد بود. در اینجا می‌توانید منتظر تخت‌های چهار پوستر و سقف‌های بلند در یک Palazzo با سلیقه بازسازی شده باشید، قسمت‌هایی از آن به قرون وسطی بازمی‌گردد

. این عمارت در اصل یک عمارت قرن چهاردهمی است، اما اکنون با یک تراس پشت بام دوست‌داشتنی، انتخاب خوبی برای فضای بوتیک هتلی است که از جذابیت‌های تاریخی برخوردار است.


از:

https://www.roughguides.com/gallery/most-beautiful-places-in-italy/ #italy #traveltoitaly #florence #tuscany

like0
dislike0
Views35