دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
mbai22 profile photo tatiana24 profile photo innamn profile photo sofiakurrd1 profile photo skm2496 profile photo dennis profile photo dollygirl profile photo cookiescott profile photo nur191 profile photo hadirasolifar profile photo annamoxl profile photo 6cupsoftea profile photo lilly450 profile photo saraxx7 profile photo aladdin profile photo
saman3

چرا ونیز یکی از محبوب ترین شهرهای ایتالیاست؟

saman3 From Iran

ونیز یکی از دلایلی است که در نظرسنجی اخیر ما ایتالیا را به عنوان دومین کشور زیبای جهان انتخاب کردید. این یک شهر عشق در نگاه اول است که توجه شما را می طلبد و از کاخ های باشکوه و میدان های بزرگ گرفته تا تالاب های معروف جهان و جزایر جذاب آن، ناامید نمی شود.

در تابستان برای آفتاب بروید یا یک سفر زمستانی را امتحان کنید و کانال های افسانه ای را بدون گردشگران کاوش کنید. اما هر زمان که تصمیم به بازدید دارید، سعی کنید در یک تور پیاده روی جوی در محله یهودی نشین باستانی جا شوید، در شرکت راهنماهای محلی این یک تجربه فراموش نشدنی است. مکان اقامت

برای گشت و گذار با بودجه کم: ونیز طیف وسیعی از مکان ها را برای اقامت ارائه می دهد. اما اگر می‌خواهید بدون صرف هزینه در مرکز قرار بگیرید، هتل پاپادوپولی ونزیا را انتخاب کنید.

برای اقامت در بوتیک: هوس یک تجربه صمیمی تر دارید؟ Maison Venezia، یکی از بوتیک هتل های جذاب شهر را امتحان کنید.

برای اقامت در مرکز شهر: هتل Ai do Mori در چند قدمی میدان. این یکی از گران ترین هتل های تک ستاره ونیز است، اما به طور قابل توجهی ارزان تر از هر هتل دیگری در این منطقه است و چندین اتاق دارای مناظر فوق العاده ای هستند.

برای سن مارکو: Rosa Salva یک هتل خوب طراحی شده، اما نه خیلی گران، در مرکز شهر است. اتاق‌ها بزرگ و با رنگ‌های متالیک ملایم، چوب طبیعی و چرم تزئین شده‌اند. پنجره های عایق صدا یکی از جاذبه های اضافی در منطقه شلوغ سن مارکو هستند.

برای جذابیت مقرون به صرفه: Novecento یک هتل بوتیک جذاب بدون برچسب قیمت در مرکز ونیز است. حمام‌های مجلل و اتاق‌های خواب با طراحی منحصربه‌فرد، مانند حیاط خلوت صبحانه - یک یافته واقعی در مرکز شهر، به رمانتیک این جواهر کوچک می‌افزاید.


از:

https://www.roughguides.com/gallery/most-beautiful-places-in-italy/ #italy #traveltoitaly

like0
dislike0
Views40