دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
sana888 profile photo ahmadtaheri54 profile photo christinas71 profile photo celina12ddf profile photo sofiakurrd1 profile photo maddie_lee profile photo skm2496 profile photo katerinax2 profile photo mojessy profile photo penpalslover profile photo c4107 profile photo adjoateye profile photo 6cupsoftea profile photo nikki2hh profile photo nessie profile photo
saman3

ساندی واکینگ استریت، چیانگ مای چگونه است؟

saman3 From Iran

فای واکینگ استریت
هر یکشنبه بعدازظهر تا نیمه‌شب، این خیابان به گالری برای هنرهای محلی و صنایع دستی تبدیل می‌شود.

هر بازدید کننده تایلند مشتاقانه منتظر غذاهای ارزان و خوشمزه است – و این دقیقاً همان چیزی است که می توانند به وفور در خیابان یکشنبه شب پیاده روی چیانگ مای پیدا کنند. فروشندگان انواع خوراکی‌ها را در اینجا می‌فروشند: از پد تایلندی محبوب و ساتای مرغ گرفته تا سمبوسه، موز سرخ‌شده، روتی شیرین، و شیک میوه‌های تازه – اغلب با قیمت کمتر از ۲ دلار در هر قطعه.

هنگامی که هوس آشپزی خود را برآورده کردید، می توانید صدها غرفه فروش مجموعه ای از کالاهای منحصر به فرد مانند صابون های کاملاً طبیعی، منسوجات رنگ شده با دست با الگوهای منحصر به فرد قبایل تپه محلی، بخور و اسانس، آلات موسیقی، نقاشی را مطالعه کنید. ، دیوارپوش و موارد دیگر.

بازار هر هفته بدون نقص شلوغ می شود، مهم نیست در چه فصلی از سال بازدید می کنید، پس خود را آماده کنید و سعی کنید از بودن در هرج و مرج سرگرم کننده لذت ببرید. این یکی از کارهایی است که باید در چیانگ مای انجام شود و بخش مهمی از تجربه تایلند است. اگر برای یکشنبه بازار نیستید، یا فقط می‌خواهید طعم تجربه‌های دیگر بازار در چیانگ مای را بچشید، خیابان راهپیمایی شنبه شب یا بازار شبانه در جاده چانگ کلان را که یک رویداد روزانه است، بررسی کنید. برای چیزی کمتر توریستی، به بازار واروروت در روز، نزدیک رودخانه مای پینگ بروید.

از:https://www.planetware.com/tourist-attractions/thailand-tha.htm


#تایلند

like0
dislike0
Views49