دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
zachpett profile photo mbai22 profile photo angelamber profile photo maddie_lee profile photo blondy profile photo muhammed profile photo c4107 profile photo soulmate profile photo julia profile photo bonu profile photo suzyyy profile photo annamoxl profile photo 6cupsoftea profile photo nikki2hh profile photo saraxx7 profile photo
saman3

فلورانس یا فیرنز در توسکانی ایتالیا کجاست؟

saman3 From Iran

فلورانس که همیشه در صدر زیباترین مکان‌های ایتالیا قرار دارد، همه چیز را دارد، از موزه‌های معروف جهان گرفته تا معماری باشکوه. این شهر دوئومو، پیازا دلا سیگنوریا و پونته وکیو و همچنین خانه موزه‌های مشهور، بازارهای تاریخی و باغ‌های باشکوه است.

مجموعه‌های هنری فلورانس بخشی از دلیلی است که در حقایق سرگرم کننده Rough Guides درباره ایتالیا، ایتالیا را به عنوان یکی از پربازدیدترین کشورهای جهان می‌بینید. و اگر می‌خواهید بهترین مجموعه را در کل شهر ببینید، یک تور خصوصی همهجانبه در Uffizi رزرو کنید، و حتی مجبور نیستید در صف منتظر بمانید. کجا بمانید

برای گشت و گذار آسان: پیاده روی آسان از Uffizi و Ponte Vecchio، پنج ستاره NH Collection Firenze Porta Rossa یک انتخاب مرکزی خوب برای گشت و گذار است. اما اگر می‌خواهید با چشم‌اندازهای آرنو از خواب بیدار شوید، اتاقی در کنار رودخانه در Pontevecchio Relais در قلب فلورانس انتخاب کنید.

برای اقامت در بوتیک: Torre Guelfa Palazzo Acciaiuoli یکی از جذاب ترین هتل های بوتیک در مرکز شهر است. این همچنین بلندترین ساختمان خصوصی فلورانس است، بنابراین هتل دیگری با مناظر استثنایی است.

برای تعطیلات خانوادگی: هتل Nizza که توسط خانواده اداره می شود، ممکن است دو ستاره باشد، اما به نظر یک انتخاب مقرون به صرفه نیست. همه اتاق ها دنج، مبله خوب و حمام هستند. کارکنان مفید هستند و موقعیت مرکزی آن در سانتا ماریا نوولا کاوش در شهر را آسان می کند.

برای تجمل گرایی: اما هلوتیا و بریستول در مرکز شهر رقبای کمی دارد. همه اتاق‌های این هتل پنج ستاره هوشمند دارای حمام‌های مرمری مجلل هستند، اگرچه اگر احساس سرخوشی دارید، ارزش آن را دارد که در یک اتاق یا سوئیت برتر لذت ببرید.


از:

https://www.roughguides.com/gallery/most-beautiful-places-in-italy/ #italy #traveltoitaly #florence #tuscany

like0
dislike0
Views46