دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
jen12 profile photo sofiakurrd1 profile photo maddie_lee profile photo carmen profile photo dollygirl profile photo cookiescott profile photo mojessy profile photo desserieecute profile photo penpalslover profile photo rhondamak profile photo blue_butterfly21 profile photo caryaanguyen profile photo annamoxl profile photo almajmut profile photo aladdin profile photo
saman3

بازارهای شناور در تایلند کجاست؟

saman3 From Iran

بازارهای شناور بازارهای شناور

تایلند راه منحصر به فردی را برای خرید و غذا خوردن و در عین حال حمایت از فروشندگان محلی و نگاهی دقیق تر به شیوه سنتی زندگی ارائه می دهند.

در حالی که به نظر می‌رسد برخی از بازارها بیشتر به جمعیت گردشگران پاسخ می‌دهند، برخی دیگر تجربه‌ای از سفر اصیل را ایجاد می‌کنند که شامل سوار شدن در قایق و اجازه دادن به راهنمایتان شما را از طریق کانال‌ها می‌برد، جایی که خانه‌های سنتی روی پایه‌ها را می‌بینید و به آنها برخورد می‌کنید. فروشندگانی که اجناس را از قایق های خود عرضه می کنند. برای بازدید از یک بازار شناور باید زود بیدار شوید، زیرا فروشندگان صبح اول وقت با قایق های چوبی بلند خود با کالاها، میوه های تازه، سبزیجات، ادویه جات و غذاهای خوشمزه بیرون می روند.

چندین بازار شناور در نزدیکی بانکوک وجود دارد که Amphawa و Damnoen Saduak از محبوب ترین آنها هستند. می توانید به تنهایی از بازارها بازدید کنید یا به یک تور با راهنما بپیوندید که اغلب شامل بازدید از سایر جاذبه های محلی و مغازه ها می شود.


از:https://www.planetware.com/tourist-attractions/thailand-tha.htm



#تایلند

like0
dislike0
Views34