دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
ahmadtaheri54 profile photo christinas71 profile photo maddie_lee profile photo carmen profile photo leyzta32 profile photo cookiescott profile photo mojessy profile photo desserieecute profile photo saeed profile photo pettyledis profile photo blue_butterfly21 profile photo caryaanguyen profile photo julia profile photo bonu profile photo karls profile photo
saman3

آبشارهای پارک ملی Erawan در تایلند چقدر زیبا است؟

saman3 From Iran

Erawan Falls

پارک ملی Erawan چیزهای زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگان دارد، از جمله تعدادی غار. مسیرهایی که جنگل های انبوه برگریز را قطع می کنند. و جانوری که شامل فیل‌های وحشی، گیبون‌ها و نوک شاخ‌های بزرگ است. اما این آبشارهای اینجا - و به خصوص آبشار هفت طبقه Erawan - هستند که بخش عمده ای از بازدیدکنندگان را به خود جذب می کنند.

این آبشار به خاطر فیل سفیدی که با خدای هندو ایندرا سفر می کند، نامگذاری شده است، زیرا گفته می شود که طبقات آن کمی شبیه شکل سر فیل است.

هر یک از هفت طبقه نیز نام خاص خود را دارد، و رسیدن به آن‌ها با بالا رفتن سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود - پس از طبقه پنجم، بازدیدکنندگان برای ادامه باید از نردبان‌های لغزنده استفاده کنند و از میان پوشش گیاهی ضخیم عبور کنند. با این حال، ممکن است نیازی به جسارت تا این حد نداشته باشید. سه طبقه اول در واقع چشمگیرترین هستند و استخرهای سبز زمردی، یک غار کوچک و آب های آبشاری خنک را ارائه می دهند. تعداد زیادی ماهی کنجکاو در استخرها زندگی می کنند، بنابراین از شنا کردن آنها بین پاهای خود تعجب نکنید.


از:



https://www.planetware.com/tourist-attractions/thailand-tha.htm #تایلند #پارک ملی Erawan

like0
dislike0
Views46