دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
sana888 profile photo zachpett profile photo innamn profile photo christinas71 profile photo angelamber profile photo carmen profile photo kimo profile photo thewolfsbaneblooms profile photo penpalslover profile photo muhammed profile photo pettyledis profile photo sofia82 profile photo 6cupsoftea profile photo lilly450 profile photo nikki2hh profile photo
saman3

Doi Suthep در تایلند کجاست؟

saman3 From Iran

معبد Wat Phra That Doi Suthep یک معبد بودایی تراوادا در استان چیانگ مای، تایلند است. این معبد اغلب به عنوان "دوی سوتپ" شناخته می شود، اگرچه این در واقع نام کوهی است که در آن قرار دارد. برای بسیاری از مردم تایلند این مکان مقدس است.

این معبد اغلب به عنوان "دوی سوتپ" شناخته می شود، اگرچه این در واقع نام کوهی است که در آن قرار دارد. برای بسیاری از مردم تایلند این مکان مقدس است.

هزینه رفتن به Doi Suthep چقدر است؟ باور کنید یا نه، می توانید بدون خالی کردن کیف پول خود از زیبایی Doi Suthep لذت ببرید. برای ورود به Wat Phra That Doi Suthep فقط 100 THB/3 دلار و برای رفتن به آنجا با Songthaew (ماشین قرمز) از باغ وحش چیانگ مای 40 THB / 1.4 دلار لازم است.

شاید شناخته شده ترین وات در چیانگ مای بر فراز دوی سوتپ، کوهی مشرف به دومین شهر بزرگ تایلند قرار دارد. مقصد مورد علاقه پیروان بودایی و مسافران مؤمن از سراسر جهان، Doi Suthep یک شگفتی از کنده کاری های مذهبی پیچیده است - بازدید از اینجا به معنای دیدن راهبان در حال دعا، مشاهده مراسم عبادت، و فرصتی برای خیره شدن به گسترش روزافزون این مکان است. شهر چیانگ مای

فقط مطمئن شوید که یک بطری آب و کفش پیاده روی خود را به همراه داشته باشید - برای رسیدن به بالای تپه که معبد در آن قرار دارد، باید از یک پلکان شیب دار بالا بروید. در پایین پله‌ها، فروشندگان همه چیز را از خوراکی‌های خوش طعم محلی گرفته تا کالاهای دست ساز روستاییان از کوه‌های اطراف می‌فروشند. همچنین مغازه‌ای وجود دارد که ماسک‌ها، حکاکی‌های فیل، و اثاثیه منزل می‌فروشد، بنابراین می‌توانید در حین استراحت از بالا و پایین رفتن از پله‌ها خرید کنید.

می توانید سفر خود به Doi Suthep را با گشت و گذار در Doi Pui، روستای کوچک Hmong در کوهستان ترکیب کنید. اگرچه این روستا بسیار توریستی تر از روستاهای دیگر است، اما هنوز هم طعم فرهنگ همونگ را به شما می دهد و فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوامع قبیله ای تپه ای در منطقه، بدون ذکر منسوجات دستباف زیبا، به شما می دهد. کاخ Bhubing که برای گردشگران باز است، در مسیر Doi Pui از Doi Suthep نیز قرار دارد.


از:https://www.planetware.com/tourist-attractions/thailand-tha.htmhttps://en.wikipedia.org/wiki/Wat_Phra_That_Doi_Suthephttps://tricksandtrips.com/how-to-get-to-doi- suthep/


#تایلند

like0
dislike0
Views30