دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
harriesa profile photo celina12ddf profile photo carmen profile photo diana43 profile photo thewolfsbaneblooms profile photo dollygirl profile photo cookiescott profile photo letty85 profile photo ofosujustice profile photo saeed profile photo pettyledis profile photo nur191 profile photo sofia82 profile photo almajmut profile photo asailor profile photo
saman3

سنت امیلیون در فرانسه کجاست؟

saman3 From Iran

Saint-Emilion

که به عنوان "تپه 1000 Chateaux" شناخته می شود، Saint-Emilion یک منطقه خیره کننده است که فقط 30 دقیقه از شهر بوردو فاصله دارد. این شهر به‌خاطر شراب‌های زیبا، دهکده‌های قرون وسطایی، تاکستان‌های مورد تأیید یونسکو و بزرگترین کلیسای یکپارچه اروپا که از صخره حکاکی شده است، مشهور است.

Saint-Émilion یک کمون در بخش ژیروند در نوول-آکیتن در جنوب غربی فرانسه است. در سال 2016، 1938 نفر جمعیت داشته است. در قلب کشور Libournais، در منطقه ای از تپه های شراب، Saint-Emilion شهری قرون وسطایی است که در تقاطع بوردو، Saintonge و Périgord قرار دارد.

سنت امیلیون یک دهکده جذاب قرون وسطایی است که در قلب منطقه شراب معروف بوردو واقع شده است. این سایت بسیار منحصربه‌فرد است که شراب‌سازی‌های معروف جهان، شراب خوب، معماری زیبا و بناهای تاریخی عالی با هم تطابق کامل دارند. مخلوط)، فرانک کابرنه (نزدیک به 30٪) و کابرنه سوویگنون (حدود 10٪).

#سنت امیلیون #شراب #فرانسه

like0
dislike0
Views35