دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
sweetkiss profile photo christinas71 profile photo skm2496 profile photo leyzta32 profile photo thewolfsbaneblooms profile photo maryagricola00 profile photo c4107 profile photo pettyledis profile photo blue_butterfly21 profile photo julia profile photo karls profile photo sofia82 profile photo suzyyy profile photo nessie profile photo asailor profile photo
saman3

بهترین مکان های طبیعت در فرانسه کجا هستند؟

saman3 From Iran

فرانسه مناظر بسیار متنوعی را ارائه می دهد.

1- دره‌های وردون - منطقه وار: بزرگترین دره اروپا مناظر باورنکردنی و فراموش نشدنی را ارائه می‌دهد. می توانید از طریق فعالیت های آبی مانند دره نوردی یا پیاده روی ساده، تنگه های دو وردون را تجربه کنید. بیش از 400 کیلومتر مسیر مشخص شده در انتظار شماست.

2- صخره‌های اترتات - اترتات - نرماندی: صخره‌های اترتات یکی از مکان‌های نمادین نرماندی است، درست مانند مونت سن میشل. صخره های گچی سفید بزرگ آن الهام بخش نقاشانی مانند گوستاو کوربه و کلود مونه بوده است.

3- پلکان شاه آراگون - بونیفاسیو - کورسیکا: در سال 1420 سربازان شاه آراگون این پله ها را در صخره صخره بونیفاسیو حفر کردند. از آنجا، از منظره ای باورنکردنی از ساردینیا لذت خواهید برد. هدف شاه آراگون عملی تر بود زیرا پله ها برای دسترسی به چاه آب شیرین حفر شده بودند.

4- Sea of Ice - Chamonix: کل تاریخ یخبندان شناسی را کشف کنید. سوار قطار کوچک قرمز رنگ Chamonix شوید که شما را 1000 متر بالاتر به سایت "Montenvers-Mer de Glace" می برد. برای شیرجه زدن در این دریای یخی باید این اکسپدیشن را در بالادست آماده کنید و بلیط یا تور خود را با راهنما رزرو کنید. این کار را می توانید در محل از دفتر گردشگری شامونیکس یا آنلاین با رزرو تورها و فعالیت های خود در شامونیکس انجام دهید.

5- Dune du Pilat - Arcachon: با ارتفاع 106 متر و طول 600 متر، بلندترین تپه شنی در اروپا است. بزرگترین تپه شنی جهان هنوز 5 برابر بزرگتر است اما زیبایی تپه پیلات واقعا عالی است. به غیر از اندازه، چشمگیرترین ویژگی آن وجود آن است، درست در میان جنگلی زیبا از درختان کاج. در پای تپه به پایین بروید و به حوضه Arcachon خواهید رسید که به خاطر صدف هایش مشهور است. در چند قدمی تپه شنی می توانید در رستوران "La Coorniche" که توسط طراح فرانسوی فیلیپ استارک بازسازی شده است، غذا بخورید.

6- Calanques de la Piana - Corsica: Les Calanques de Piana که تنها 90 دقیقه با ماشین از فرودگاه آژاکسیو فاصله دارد، یکی از بهترین شگفتی های طبیعی فرانسه است. نویسنده فرانسوی Guy de Maupassant نوشت که Calanques de Piana یکی از شگفتی های کورس است. و حتی یکی از عجایب فرانسه. می توانید در این منظره باورنکردنی قدم بزنید و مسیرهای متعددی برای کوهنوردان ایجاد شده است. محبوب ترین مسیر همانطور که در عکس بالا مشاهده می شود، مسیر "به سمت قلعه" است که با انبوه سنگ های به جا مانده از کوهنوردان قابل تشخیص است.

7- "Ille-sur-Têt Organs" - Languedoc Roussillon: تنها 30 دقیقه از فرودگاه Perpignan در جنوب فرانسه، سایت زمین شناسی "Ille-sur-Têt Organs" یکی از بهترین شگفتی های طبیعی فرانسه است. این نمایش خارق العاده نتیجه فرسایش باد در بیش از 4 میلیون سال است. اگر به زیبایی شکننده مناظر حساس هستید.

8- باغ مونه - گیورنی - نرماندی: هر از چند گاهی دست انسان برای ایجاد منظره ای باشکوه و باغ های عالی دخالت می کند. این مورد برای باغ های گیورنی است. کلود مونه نقاش بدون یک پنی در جیب خود مجبور شد پاریس را ترک کند و به عنوان مستاجر مجرد در این خانه واقع در نرماندی نقل مکان کرد. این ملک تحت کارهای محوطه سازی بزرگ از جمله ایجاد یک حوضچه و ساخت سه گلخانه قرار گرفت. مونه سرانجام پس از 7 سال اجاره خانه را به دست آورد. این باغ ها قرار بود او را با مشهورترین نقاشی هایش از جمله "Les Nymphéas" الهام بخشند.
بیایید در این مکان آرامش‌بخش و الهام‌بخش در فاصله 1 ساعت رانندگی از پاریس استراحت کنید و پروازها و محل اقامت خود را با بهترین قیمت رزرو کنید و تورها و فعالیت‌های خود در فرانسه مانند "سفر نیم روزه به Giverny از پاریس" را رزرو کنید.

9- جزیره ویرجین - مورگات - کروزون : تنها 50 دقیقه از فرودگاه کویمپر و تنها 1 ساعت تا فرودگاه لوریان فاصله دارد، یکی از زیباترین گنجینه های طبیعی فرانسه در انتظار شماست. منتخب در بین زیباترین سواحل فرانسه و همچنین اروپا، ساحل از جزیره بکر در Crozon یک بهشت کوچک روی زمین است. این یارو عالیه برای رسیدن به آنجا یک ساعت پیاده روی طول می کشد و ساحل به راحتی پیدا نمی شود، اما می توانید روی کوهنوردان برای هدایت شما حساب کنید. دریا فیروزه ای است و ساحل شنی غیرقابل مقاومت.

10- دریاچه سفید - Aiguilles Rouges - Chamonix: گیاهی استثنایی، مناظر طبیعی برای مشاهده مون بلان و یخچال های طبیعی آن، به ذخیره گاه طبیعی Aiguilles Rouges، یکی از بهترین شگفتی های طبیعی فرانسه خوش آمدید. شما می توانید این مناظر را در سراسر فرانسه کشف کنید. امسال. بهار و تابستان بهترین فصل برای مشاهده گیاهان و جانوران است. ذخیره‌گاه طبیعی Aiguilles rouges ۱۰ دقیقه با ماشین تا مرکز شهر Chamonix-Mont-Blanc فاصله دارد.


از:https://www.europeanbestdestinations.com/destinations/france/best-natural-wonders-in-france/

like0
dislike0
Views46