دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
sana888 profile photo ahmadtaheri54 profile photo christinas71 profile photo celina12ddf profile photo naidy profile photo carmen profile photo maryagricola00 profile photo cookiescott profile photo pettyledis profile photo nur191 profile photo redhairann profile photo hadirasolifar profile photo nikki2hh profile photo jeongyunseong profile photo nessie profile photo
saman3

زیباترین ساحل فرانسه کجاست؟

saman3 From Iran

بهترین سواحل در شمال فرانسه

صخره های گچی سر به فلک کشیده، امواج هیجان انگیز برای موج سواران و پناهگاه های مناسب خانواده بهترین سواحل شمال فرانسه را مشخص می کند. در استراحتگاه های ساحلی جذاب استراحت کنید و شهرهای ساحلی پر از تاریخ را کشف کنید.

1. ÉTRETAT BEACH، NORMANDY سواحل در نرماندی، فرانسه در خط ساحلی بیش از 600 کیلومتر امتداد دارند. صخره های گچی سفید بر مناظر الهام بخش Étretat، که به طور مشهور توسط نقاشان امپرسیونیست بر روی بوم ثبت شده اند، غالب هستند. این شهر ساحلی زیبا تنها دو ساعت با ماشین از پاریس فاصله دارد و یکی از بهترین مکان‌های فرار آخر هفته از شهر است.

از هنرمند درونی خود الهام بگیرید و از صخره های منظره مانند طاق پورت دوآوال عکس بگیرید. بر فراز صخره‌ها، Jardins d'Etretat شگفت‌انگیز محوطه‌سازی است که در آن آثار هنری با باغ‌های پلکانی و مناظر وسیع اقیانوس ترکیب می‌شوند. ساحل Étretat که در میان صخره‌ها قرار گرفته است، میزبان گردشگاهی زیبا در امتداد آب زمرد است که یک محیط ایده‌آل برای جشن‌های پس از شنا ایجاد می‌کند.


2. ساحل دوویل، نورماندی چترهای رنگارنگ شن های نرم و طلایی دوویل را که یکی از بهترین سواحل نرماندی است، تزئین می کند. در امتداد این تفرجگاه، کابین‌های ساحلی که به نام بازیگران و کارگردانان نامگذاری شده‌اند، رویدادهای پر ستاره تفرجگاه، از جمله جشنواره فیلم آمریکا را منعکس می‌کنند. برای مطابقت با جذابیت پر زرق و برق، مشتاقانه منتظر لذت بردن از هتل های بزرگ دنیای قدیم، گالری ها، بوتیک های شیک و زمین های گلف زیبا در اطراف باشید.

چوگان خبر مهمی در دوویل است و اولین مسابقه در اینجا در سال 1880 انجام شد. برای فصلی که شامل برخی از بازیکنان برتر جهان است، به باشگاه بین المللی چوگان دوویل بروید. پس از یک روز سرگرم کننده در ساحل و استراحت در باشگاه قایق بادبانی دوویل، برای یک شب در کازینوی باشکوه Barrière de Deauville خوش‌حال شوید.


3. PLAGE DE BOUTROUILLES، BRITTANY برای مناظر خیره کننده تپه های وحشی و صخره ها، استراحت خود را در ساحل در نزدیکی سواحل Plage de Boutrouilles انجام دهید. در مقابل منطقه ساحلی کرلوان، شن‌های سفید درخشان با دریای رنگین کمانی که در میان صخره‌های گرانیتی غول‌پیکر پراکنده‌اند در تضاد است.

پس از پیاده روی در ساحل وحشی، لذت های روستایی Kerlouan را کشف کنید. دهکده میمهام دارای کلبه گارد ساحلی قرن هفدهمی و مغازه‌های صنایع دستی در علفزارهای شنی است. خانه‌های عجیب ماهی‌گیران در میان تخته‌سنگ‌هایی قرار گرفته‌اند که از سقف‌های کاهگلی عجیب و غریب بلندتر هستند.


4. POINTE DE SAINT-HERNOT، BRITTANY شبه جزیره Crozon میزبان خلیج های پنهان و صحنه های ناهموار است که برخی از بهترین سواحل بریتانی را برجسته می کند. در شهر ساحلی مورگات مستقر شوید تا صخره‌های پرتقال و درختان کاج اطراف بخش شنی خیره‌کننده Pointe de Saint-Hernot را کاوش کنید. این بهشت کوهنوردان است، با مسیری ساحلی که در اطراف Cap de la Chèvre، جنوبی‌ترین نقطه شبه جزیره، پیچ در پیچ است.

برای کاوش در غارهای دریایی سوار کایاک شوید یا در یک تور قایق برای مناظر زیبای خط ساحلی شرکت کنید. در فاصله کوتاهی با ماشین، شهر Crozon و بندر زیبای Camaret را خواهید دید. در کنار شن‌ها، جایی که مسیرهای دوچرخه‌سواری کوهستان و فرصت‌های صخره‌نوردی فراوان است، ماجراجویی‌های بیشتری در انتظار است.


5.PLAGE DE L'ÎLE SAINT-NICOLAS، BRITTANY با کشتی از شهرهای ساحل فینیستر به جزایر گلنان و برخی از زیباترین سواحل فرانسه بروید. سنت نیکولا جزیره اصلی و ذخیره‌گاه طبیعی است که به‌خاطر گل سفید زیبای منطقه، گلنان نرگس معروف است. اینجا یک غیاب زیبا از ساختمان‌ها وجود دارد، تنها با تعداد کمی کافه و یک مدرسه غواصی مشهور.

در شن‌های سفید خیره‌کننده Plage de l'Ile Saint-Nicolas تنبلی کنید و در دریاهای فیروزه‌ای که عاشقان ساحل آن را با دریای کارائیب مقایسه می‌کنند، شنا کنید. برای کشف جزایر خالی از سکنه اطراف سفر کنید و از طریق نواری از ماسه در هنگام جزر به سمت Bananec بروید. جزایر گلنان در فصل بهار و تابستان قابل دسترسی هستند، بنابراین قبل از ترتیب دادن سفر خود، تاریخ‌ها را بررسی کنید.


6. PLAGE DES GRANDS SABLES، BRITTANY اگر به دنبال مقاصد ساحلی رمانتیک در فرانسه هستید، سفری به دومین جزیره بزرگ بریتانی برنامه ریزی کنید. Groix خانه یکی از تنها سواحل محدب اروپا، Plage des Grands Sables است. بخش عظیمی از ماسه های سفید ریز به دریای شفاف بیرون می زند و با وجود اینکه معروف ترین ساحل جزیره است، جذابیت وحشی خود را حفظ می کند.

از لوریان به بندر تودی، شهر اصلی، یک کشتی بگیرید. سپس، یک دوچرخه کرایه کنید تا در مسیرهای حدود 40 کیلومتری دوچرخه سواری کنید تا مکان های باستانی، مناظری از صخره های بلند و خلیج های پنهان را کشف کنید. برای آشنایی با تاریخ، حیات وحش و زندگی روزمره در جزیره، از موزه اکو دیدن کنید.


7. PLAGE DU DONNANT، بریتانی Plage du Donnant در جزیره بت‌نشین Belle-Ile-en-Mer واقع شده است. از Sauzon، شهری بندری که پر از خانه‌های ماهیگیران پاستلی رنگ و مسیرهای باریکی است که در بعدازظهرهای تنبل می‌پیچد، فاصله کمی دارد.

در اینجا، یک مارینا شلوغ به فروشگاه‌ها و رستوران‌های صنعتگران می‌پیوندد تا یک محیط تعطیلات جذاب را در این مرکز ماهیگیری ساردین قرن نوزدهمی ایجاد کند. از فانوس دریایی Poulains دیدن کنید که در سال 1867 ساخته شد و دارای یک نمایشگاه هنری است. در همان نزدیکی، خانه تعطیلات و موزه بازیگر عجیب و غریب، سارا برنهارت را خواهید دید.


از:

https://www.lelongweekend.com/best-beaches-france/ #france #beach

like0
dislike0
Views49