دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
jen12 profile photo tatiana24 profile photo celina12ddf profile photo sofiakurrd1 profile photo maddie_lee profile photo thewolfsbaneblooms profile photo maryagricola00 profile photo katerinax2 profile photo aimeenolan profile photo ofosujustice profile photo c4107 profile photo saeed profile photo karls profile photo redhairann profile photo hadirasolifar profile photo
saman3

چرا فرانسه برترین مقصد گردشگری جهان است؟

saman3 From Iran

جای تعجب نیست که بدانید فرانسه محبوب ترین مقصد گردشگری جهان است. فرانسه با نزدیک به 90 میلیون بازدید کننده در هر سال عادی بدون کووید، یک سر و گردن بالاتر از اسپانیا قرار دارد که با دریافت 82 میلیون بازدید کننده در سال در رتبه دوم قرار دارد. رتبه 3 به آمریکا با 78 میلیون رسید. این آمار تایید می‌کند که فرانسه با وجود چند سال پرتلاطم

، بار دیگر اولین مقصد تعطیلات جهان است . بنابراین، دقیقاً چه چیزی مردم را از سراسر جهان به فرانسه جذب می کند؟ ما سعی خواهیم کرد که فرانسه را به ذات خود بیاوریم و به شما نشان دهیم که چرا این کشور محبوب ترین مقصد گردشگری در جهان است. بالاخره 89 میلیون نفر نمی توانند اشتباه کنند، می توانند؟


پاریس..آه...پاریس

باید بیشتر بگیم؟ پاریس بدون شک یکی از جذاب ترین و زیباترین شهرهای روی زمین است. با ساختمان‌های پر زرق و برق، کافه‌های شیک و گالری‌های بیشتر از آنچه که هرگز نمی‌توانید از آن بازدید کنید، پاریس قلب و روح شما را تسخیر می‌کند. مطمئن شوید که زمان خود را بین توریست نهایی بودن و صعود به بالای برج ایفل و رفتار مانند یک محلی تقسیم می کنید (در اینجا چند کار جایگزین برای انجام دادن در پاریس وجود دارد). به یکی از بارهای متعدد شهر بروید و برای خود یک پاستی بگیرید تا با پاریسی‌ها بنوشید و طعم واقعی زندگی در پایتخت را بچشید.


نکات مهم ما برای بازدید از پاریس؟ برای دیدن بهترین منظره در پاریس، به بالای برج مونپارناس بروید. خطوط به مراتب کوتاهتر از برج ایفل است و مناظر در واقع شامل خود بانوی آهنین است! اگر از کاخ ورسای بازدید می کنید، یک تور با راهنما از آپارتمان پادشاه را در ساعت 10 صبح از طریق وب سایت رزرو کنید. آپارتمان پادشاه جدا از بقیه کاخ است و فقط با این تور می توانید آن را ببینید. این افزونه فقط کمی گران‌تر از بلیط ورودی عمومی است و می‌توانید پس از آن مستقیماً به کاخ اصلی بروید و از صف‌های طولانی بیرون اجتناب کنید.



مناظر خیره کننده هستند

وقتی صحبت از زیبایی طبیعی به میان می آید، فرانسه می تواند تقریباً با هر کشور دیگری در این سیاره رقابت کند. مناظر فرانسه به همان اندازه که زیبا است، با سواحل پر زرق و برق ریویرای فرانسه، مزارع تکه تکه شده دره لوآر، کوه های پوشیده از برف آلپ و شهرهای بندری نرماندی با چند قرن قدمت، متنوع است. این، البته، برای دوستداران فضای باز بسیار جذاب است. فرانسه به جای انتخاب بین کوه ها و سواحل، هر دو را ارائه می دهد و خیلی چیزهای بیشتری را ارائه می دهد. این به شما پول بیشتری می دهد و تعطیلات شما را لذت بخش تر می کند. مطمئن شوید که دوربین خود را بردارید - این مناظر کافی است تا هر یک از دوستان فیس بوک شما از حسادت سبز شود.



در هر جایی

که فرانسه مملو از تاریخ است، تاریخ وجود دارد. با مشاهده امپراتوری‌ها و جمهوری‌های متعدد، همراه با برخی انقلاب‌های خونین، تاریخ فرانسه در هر گوشه خیابان حک شده است. از دره Loire دیدن کنید و قلعه‌های متعددی را ببینید که با شکوه در پشت باغ‌های کاملاً آراسته نشسته‌اند. برای دیدن ماکت باورنکردنی غارهای ماقبل تاریخ Lascaux به منطقه Dordogne بروید یا از قبل رزرو کنید تا چیزهای واقعی را در غارهای Font-de-Gaume ببینید. یا یک روز یا شهری را در برخی از شهرها و روستاهای فوق العاده قدیمی فرانسه، مانند Provins، در جنوب شرقی پاریس، یا Bayeux در نرماندی بگذرانید. در مورد برخی از روستاهای زیبای مورد علاقه ما در فرانسه بخوانید.



معماری از اعصار مختلف به

هر کجا که نگاه کنید نمونه های قطعی از معماری عالی فرانسه را خواهید دید. این به شکل کلیساهای جامع (نوتردام پاریس، نوتردام استراسبورگ و بسیاری دیگر)، کلیساها (مانند مون سنت میشل در نرماندی، Abbaye de Sénanque در پروونس)، تالارهای بازار قرون وسطایی (مثلاً یک روز آخر هفته در غواصی) است. Sur-Mer در ساحل نرماندی)، و معابد رومی و آمفی تئاترها (Maison Carrée در Nîmes، جنوب فرانسه). همچنین می‌توانید معماری معمولی منطقه‌ای، مانند خانه‌های نیمه‌چوبی ساحل نرماندی و روستاهای پشت جاده یا معماری سنتی باسک در روستاهای کشور باسک فرانسه را تحسین کنید. از پایتخت تا شهرهای استانی، ساختمان‌های کشور همگی بخشی از مناظر فوق‌العاده متنوع فرانسه هستند.



غذای خوشمزه

همه می دانند که غذاهای فرانسوی یکی از بهترین غذاهای روی زمین است. در اینجا ما غذاهایی را توصیه می کنیم که حتما باید در فرانسه امتحان کنید. اما، آیا می دانستید که هر منطقه از فرانسه دارای تخصص های محلی خاص خود است؟ ما شرط می‌بندیم که با سفر به فرانسه، غذاهایی را پیدا کنید (و دوست داشته باشید) که حتی نمی‌دانستید وجود دارند. ممکن است علاقه مند به خواندن پست ما در مورد غذاهای معمولی کشور باسک باشید. در جاهای دیگر از ضیافت کانفیت د کانارد، ریلت، گوشت گاو Bourguignon و موارد دیگر لذت خواهید برد. و البته، برای خوردن مقدار زیادی باگت تازه و پنیر بدبو، که با یک بوردو خوب شسته شده است، آماده باشید.



شراب فوق العاده است

چه خبره باشید، چه شاگرد یا کسی که فقط از خوردن مقداری شراب در کنار شام لذت می برد، فرانسه چیزی دارد که مطابق با همه سلیقه ها باشد. از تاکستان‌های معروف بوردو گرفته تا مناطق بورگوندی تا بهترین رستوران‌های کوچک در پاریس، دقیقاً می‌دانیم مسافران خود را برای کشف بهترین و خوشمزه‌ترین شراب‌ها به کجا بفرستیم. ما می دانیم که کدام تاکستان ها به بازدیدکنندگان اجازه می دهند با گاری گلف کاوش کنند و کدام یک می توانند پیک نیکی را در میان تاک ها، احاطه شده توسط مناظر زیبا ترتیب دهند. اگر در پاریس هستید، توصیه می کنیم برای مزه شراب در بار و رستوران O Chateau بروید. فقط یک پیاده روی کوتاه با موزه لوور در خیابان ژان ژاک روسو، شماره ۶۸ فاصله دارد. می توانید مزه شراب خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.



سواحل زیبا هستند

فرانسه دارای سواحل زیبای اقیانوس اطلس و مدیترانه است که بسیاری از آنها در نقاشی های برخی از هنرمندان بزرگ به تصویر کشیده شده اند. اگر قصد دارید بین اواخر بهار و اوایل پاییز به فرانسه سفر کنید، توصیه می کنیم یک یا دو روز را در ساحل بگذرانید. سواحل اقیانوس اطلس (مخصوصا نرماندی و بریتانی) را برای ماه های تابستان حفظ کنید، زیرا قبل از ژوئن و بعد از سپتامبر هوا بسیار سرد و بادی خواهد بود. با این حال، پروونس و ریویرای فرانسه از اواخر آوریل تا اوایل اکتبر به اندازه کافی گرم خواهند بود تا از آن دیدن کنید. درباره برخی از سواحل مورد علاقه ما در سراسر فرانسه بخوانید، بنابراین هر کجا که بروید، می توانید نزدیکترین ساحل زیبای خود را پیدا کنید!




45 سایت میراث جهانی یونسکو وجود دارد

فرانسه دارای طیف گسترده ای از سایت های میراث جهانی یونسکو است که شامل شهرهای قرون وسطایی، قلعه ها، ساختمان های مذهبی، قلعه ها و مناظر می شود. این 44 سایت (در زمان نگارش درست، در سال 2019) در سراسر فرانسه پراکنده شده اند و برای گردشگران جذابیت زیادی دارند. از آنجایی که تورهای ما 15 منطقه در فرانسه را پوشش می دهند، ما در مورد تمام سایت های میراث جهانی که در این مناطق خاص هستند نوشته ایم. برای مشاهده فهرست کامل، ممکن است دوست داشته باشید به وب سایت یونسکو مراجعه کنید.



اسکی در فرانسه رتبه دوم را ندارد

اسکی‌بازان با هر سطح مهارتی در فصل زمستان به کوه‌های آلپ فرانسه می‌روند، از جمله متخصصان، خانواده‌ها، زوج‌ها و گروه‌های دوستان. برای تجربه اسکی در فرانسه نیازی به حرفه ای بودن نیست. بیشتر استراحتگاه‌ها سعی می‌کنند برای هر سطحی، با پیست‌های باز گسترده در شیب‌های ملایم برای مبتدیان، پاسخگو باشند. دویدن های قرمز سریع و هیجان انگیز برای اسکی بازان متوسط؛ و چالش‌برانگیزتر، دویدن مشکی جسورانه برای حرفه‌ای‌ها. همچنین اغلب برای اسکی بازان مطمئنی که می خواهند «خارج از پیست» را کاوش کنند، به برخی مناطق عالی خارج از پیست نیز دسترسی دارید. اسکی بازان فصلی اغلب استراحتگاه های آلپی معروف Chamonix، Courchevel، Morzine، Tignes و Val d'Isère را انتخاب می کنند. استراحتگاه‌های بزرگ‌ترین منطقه اسکی متصل جهان، Les Trois Vallées، بهترین زمین‌های مرتفع را ارائه می‌دهند که تقریباً مطمئناً مقداری برف برای شما تضمین می‌شود.



جشنواره‌ای برای همه سلیقه‌ها وجود دارد

تا جایی که به جشنواره‌ها مربوط می‌شود، بازدیدکنندگان فرانسه از انتخاب رنج می‌برند. در تابستان، می توانید در جشنواره موسیقی معاصر، رقص و تئاتر Carcassonne شرکت کنید که مجریان مشهوری را از سراسر جهان (به تازگی از جمله Elton John، Deep Purple و Moby) به خود جذب می کند. یا شاید شما موسیقی کلاسیک را ترجیح می دهید - در این صورت برای کنسرت زیر ستاره ها به شهر کوچک و زیبای منتون در ریویرای فرانسه (رقیب کن هر روز!) بروید. جشنواره موسیقی منتون یک رویداد سالانه است و طی دو هفته در ماه های جولای و آگوست برگزار می شود. اگر اهل فیلم هستید، ممکن است جذابیت و زرق و برق جشنواره فیلم آمریکایی دوویل جذب شما شود. با این حال، اگر چیزی کمی ساده تر را ترجیح می دهید، جشنواره فیلم کابورگ را در اواسط ژوئن امتحان کنید و فیلمی را در سینمای روباز 400 نفره در ساحل تماشا کنید. اگر به دنبال چیزی متفاوت هستید، جشنواره لیمو در منتون در ماه فوریه یا زیارت کولی ها به Saintes-Maries-de-la-Mer در پروونس را هر ماه می بررسی کنید.



این یک منبع بی پایان الهام برای خلاقان

است هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران، عکاسان، رقصندگان و نوازندگان قرن ها در پاریس الهام گرفته اند. آثار قهرمانان عصر روشنگری، عصر طلایی، دوران رمانتیک، la Belle Époque (یا عصر طلایی) و les Années Folles ("سال های دیوانه" دهه 1920) هنوز پابرجا هستند و امروزه محبوب هستند. شما می توانید کار فیلسوفانی مانند فرانسیس بیکن، دنیس دیدرو، ژان ژاک روسو، ولتر و آدام اسمیت را مطالعه کنید تا ببینید که چگونه آثار آنها از واقعیت روشنگری الهام گرفته شده است. چهره‌های مشهور مرتبط با دوران آشفته‌تر رمانتیک پس از آن عبارتند از الکساندر دوما (نویسنده سه تفنگدار) و ویکتور هوگو، که مشهورترین رمان او به نام گوژپشت نوتردام در نهایت به پارادایم جنبش رمانتیک فرانسه تبدیل شد.

Belle Époque («عصر طلایی» فرانسه) تقریباً از سال 1871 تا آغاز جنگ جهانی اول در سال 1914 ادامه یافت. مردم تمایل دارند به این دوران به عنوان زمان صلح و رفاه نگاه کنند، احتمالاً به دلیل تضاد فاحش با دوران ویرانی و ضرر وحشتناکی که فرانسه در جنگی متحمل شد که بلافاصله پس از آن به پایان رسید. هنرها در دوران La Belle Époque (که از فرانسوی به «عصر زیبا» ترجمه می‌شود) شکوفا شد و بسیاری از شاهکارهای ادبی، موسیقی، تئاتر و هنری به رسمیت شناخته شدند. هنرمندان برجسته شامل کلود مونه امپرسیونیست و پل گوگن، هانری ماتیس، هانری دو تولوز-لوترک و پابلو پیکاسو جوان پسامپرسیونیست بودند. بزرگان ادبی امیل زولا، گی دو موپاسان و مارسل پروست شهرت یافتند، و در این دوره همچنین تولد برج ایفل بود که به عنوان ورودی بزرگ نمایشگاه جهانی 1889، مولن روژ و جنبش هنر نو ساخته شد.

عصر طلایی با شروع جنگ در سراسر اروپا به پایان ناگهانی رسید و به دنبال آن "Les Années Folles" یا دهه بیست خروشان که در سایر نقاط جهان شناخته می شدند، به پایان رسید. فرانسه الهام بخش نویسندگانی مانند ارنست همینگوی، اف. اسکات فیتزجرالد و جیمز جویس بود که بعدها به «نسل گمشده» شهرت یافتند. امروزه فرانسه همچنان به الهام بخشیدن به خلاقان ادامه می دهد. فیلم نیمه شب در پاریس محصول 2011 وودی آلن، قهرمان داستان را از طریق سفر رئالیسم جادویی به دوران پاریس دنبال می کند. نویسندگانی مانند کیت موس، پیتر می و آنتونی دوئر نیز در رمان‌های خود از بخش‌های مختلف فرانسه به عنوان صحنه استفاده کرده‌اند. به فرانسه بیایید و چیزی را پیدا کنید که به شما الهام بخشد!


از:https://www.france-justforyou.com/blog/why-france-is-the-worlds-top-tourist-destination


#france

like0
dislike0
Views44