دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
beesknees profile photo celina12ddf profile photo angelamber profile photo dennis profile photo dollygirl profile photo penpalslover profile photo muhammed profile photo ofosujustice profile photo soulmate profile photo adjoateye profile photo hadirasolifar profile photo 6cupsoftea profile photo lilly450 profile photo aladdin profile photo jeongyunseong profile photo
saman3

کارکاسون در فرانسه کجاست؟

saman3 From Iran

کارکاسون

شهر مستحکم کارکاسون در جنوب فرانسه که قدمت آن به دوران پیش از روم برمی‌گردد، مانند قدم زدن در یک افسانه است. شهر توسط تقریباً دو مایل دیوار و 52 برج عظیم احاطه شده است، با گذرگاه‌های داخلی و کوچه‌هایی که برای قدم زدن آرام مناسب هستند.

کارکاسون به خاطر نقشش در جنگ‌های صلیبی آلبیژنز زمانی که شهر دژ کاتارهای اکسیتان بود به شهرت رسید. در آگوست 1209، ارتش صلیبی نماینده پاپ، ابوت آرنو آمالریک، شهروندان خود را مجبور به تسلیم کرد.

چرا کارکاسون به این نام خوانده می شود؟ پس در یک نام چیست؟ فولکلور "مدرن" (~ قرن هجدهم) می گوید که مادمازل کارکاس، نگهبان قلعه، تصرف شهر را متوقف کرد که در نهایت منجر به به صدا درآمدن رضایت شهروندان از زنگ شهر یا "کارکا سونا" شد، بنابراین "کارکاسون" .

این شهر حدود 2500 سال قدمت دارد و در اعصار مختلف توسط رومی ها، ویزیگوت ها و صلیبی ها اشغال شده است. در ابتدای تاریخ این شهر یک سکونتگاه گالی بود سپس در قرن سوم پس از میلاد، رومیان تصمیم گرفتند آن را به یک شهر مستحکم تبدیل کنند.

#کارکاسون #فرانسه

like0
dislike0
Views28