دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
sweetkiss profile photo tatiana24 profile photo angelamber profile photo sofiakurrd1 profile photo kimo profile photo leyzta32 profile photo desserieecute profile photo aimeenolan profile photo pettyledis profile photo caryaanguyen profile photo bonu profile photo 6cupsoftea profile photo saraxx7 profile photo nessie profile photo asailor profile photo
saman3

ساحل گوا در هند کجاست؟

saman3 From Iran

گوا – ساحل زیبا و استراحتگاه

مهمانی محل مهمانی بت‌های معروف را نباید از دست داد و همچنان یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای بازدید در هند و همچنین زیباترین مکان است. اگر تصمیم به سفر دارید، توصیه می کنم مناطق ساحلی جزیره را ترک نکنید. گوا کوچک‌ترین ایالت هند است و زیباترین سواحل را دارد - وقتی اینجا هستید می‌خواهید از آنها نهایت استفاده را ببرید.

بسیاری از گوا به عنوان بهشت گرمسیری یاد می‌کنند و وقتی اینجا هستید که از دمای گرم، آب فیروزه‌ای شفاف و درختان نخل لذت می‌برید، احتمالاً موافق خواهید بود. اگر زمان بازدید از کارناوال گوا را که هر ماه فوریه برگزار می‌شود را تعیین کنید، سه شبانه روز با موسیقی، چراغ‌ها، رقصندگان و غذاهای عالی پذیرایی خواهید شد.

این زمانی است که پادشاه افسانه ای مومو ایالت را به دست می گیرد و جزیره مرکزی می شود. در اصل در دهه 1800 فقط توسط مردم محلی جشن گرفته می شد، اکنون هم گردشگران و هم مردم محلی برای گذراندن اوقات خوش به اینجا می آیند.

#هند #گوا

like0
dislike0
Views27