دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
ahmadtaheri54 profile photo sweetkiss profile photo zachpett profile photo mbai22 profile photo beesknees profile photo harriesa profile photo celina12ddf profile photo sofiakurrd1 profile photo dennis profile photo letty85 profile photo rhondamak profile photo adjoateye profile photo lilly450 profile photo aladdin profile photo jeongyunseong profile photo
saman3

پس‌آب‌های کرالا در هند کجاست؟

saman3 From Iran

پس‌آب‌های کرالا – شبکه‌ای از تالاب‌های شور و یک مکان زیبای معروف برای بازدید در هند

، پس‌آب‌ها زنجیره‌ای زیبا از دریاچه‌ها و تالاب‌ها در امتداد سواحل دریای عرب هستند و مکانی در هند هستند که قطعاً نباید از دست داد. به عنوان مقصد شماره یک گردشگری در هند شناخته می شود. کشتی‌ها در اینجا شما را به هر جایی می‌برند و حتی می‌توانید برای اقامت یک قایق خانگی کرایه کنید.

در منطقه Kuttanad در آلاپوزا نیز با مسابقات قایق‌نشینی مواجه می‌شوید، جایی که قایق‌های مار را نیز خواهید دید که می‌توانند تا صد پارو را در خود جای دهند. هزاران هوادار در کنار رودخانه صف می کشند و تیم های مورد علاقه خود را تشویق می کنند که فضای عالی را ایجاد می کند.

ده ها روستا و اجتماع در سراسر این منطقه وجود دارد که می توانید از آنها دیدن کنید و حس واقعی زندگی روزمره و فرهنگ را در این مکان جالب دریافت کنید.

#هند #کرالا

like0
dislike0
Views37