دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
sweetkiss profile photo beesknees profile photo christinas71 profile photo naidy profile photo angelamber profile photo maddie_lee profile photo carmen profile photo penpalslover profile photo soulmate profile photo rhondamak profile photo bonu profile photo adjoateye profile photo annamoxl profile photo lilly450 profile photo jemii profile photo
saman3

پوشکار در هند کجاست؟

saman3 From Iran

پوشکار، هند – یکی از باستانی ترین شهرهای هند و مکانی خیره کننده و هیپنوتیزم کننده برای کاوش

شهر پوشکار در حاشیه صحرای تار و در اطراف دریاچه ای ساخته شده است که به گات هایی تقسیم شده است که برای زائران هندو اهمیت زیادی دارد. .

بزرگترین جذابیت این جشنواره دو فستیوال است که در کنار هم برگزار می شوند، مراسم هندوهای Kartik Purnima و جشنواره شتر همراه. بازار شتر و جشنواره برای تشویق تجارت در طول جشن های مذهبی طراحی شده بود.

علاوه بر شترهایی که لباس‌های دقیق دارند، مسابقاتی مانند بهترین سبیل، مسابقات ورزشی و نمایش‌های فرهنگی نیز برگزار می‌شود. این یک سرگرمی پر اکشن 8 روزه است که هرگز فراموش نخواهید کرد. عصرها، معابد میزبان مراسم پوجا و نمایش های رقص و همچنین آآرتیس در کنار دریاچه هستند. در طول روزها، زائران پس از سفر طولانی خود به کویر، برای پاکسازی در دریاچه غسل می کنند.

#هند #پوشکار

like0
dislike0
Views34