دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
tatiana24 profile photo naidy profile photo angelamber profile photo veraedmund profile photo sibanda profile photo maryagricola00 profile photo mojessy profile photo letty85 profile photo soulmate profile photo rhondamak profile photo karls profile photo adjoateye profile photo hadirasolifar profile photo jemii profile photo nessie profile photo
saman3

بنارس در هند کجاست؟

saman3 From Iran

بنارس - شهری جذاب و زیبا که توسط هندوها، بودایی ها و جین ها مقدس تلقی می شود.

بنارس هند - خارج از مسیر شکست خورده در هند

اگر می‌خواهید ذات معنویت هندو را در بطری بپوشانید، بنارس مکانی برای انجام آن خواهد بود. قدم زدن در امتداد گات های کنار رود گنگ در این شهر اوتار پرادش تجربه ای نیست که هیچ بازدیدکننده ای هرگز آن را فراموش کند.

در حالی که این شهر بسیار زنده است، اساساً در مورد مرگ و تولد دوباره است. در اینجا می توانید مراسم سوزاندن عمومی در گنگ را در روز تماشا کنید و در شب شاهد آیین هندو آرتی باشید. آرتی بخشی از پوجا (عبادت) است که در آن نور در قات های مختلف به خدایان عرضه می شود.

مردان مقدس (معروف به سادوها) و همچنین باباها و آغوری ها همه روزهای خود را در قات ها می گذرانند. سادوها مردان مقدسی هستند که اغلب با رنگ نارنجی پوشیده می شوند، باباها به اصطلاح گوروهای روحانی هستند و آغوری ها خون مردگان را می نوشند و خود را در خاکستر سوزاندن می پوشانند.

همه آنها نیت خوبی ندارند، پس مراقب باشید. برهنه بودن و پوشیده شدن در خاکستر یا خاکستر برای مردان مقدس امری عادی است، برخی آلت تناسلی خود را زینت می دهند و حتی با آنها برای گردشگران ترفند می کنند. بنارس مطمئناً برای افراد ضعیف نیست.


#هند #واراناسی

like0
dislike0
Views45