دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
zachpett profile photo mbai22 profile photo jen12 profile photo celina12ddf profile photo naidy profile photo maddie_lee profile photo veraedmund profile photo dollygirl profile photo penpalslover profile photo muhammed profile photo soulmate profile photo blue_butterfly21 profile photo sofia82 profile photo almajmut profile photo nessie profile photo
saman3

شهر شیملا در هند کجاست؟

saman3 From Iran

شیملا – شهری خیره کننده در کوهپایه های هیمالیا که یکی از بهترین مکان ها برای کاوش در هند

است، شیملا زیبا که در شمال غربی هیمالیا واقع شده است، گاهی اوقات به عنوان ملکه تپه ها نیز شناخته می شود. گذشته استعماری رنگارنگ آن امروزه هنوز مشهود است و شهر با ساختمان‌های نئوگوتیک غیرمعمول احاطه شده توسط جنگل‌های انبوه و چشم‌اندازهای برجسته مشخص می‌شود که حس بسیار متفاوتی را به بقیه هند ارائه می‌دهد.

«The Mall» خیابان اصلی خرید و مرکز شهر است که گردشگران و مردم محلی دوست دارند با هم ملاقات کنند، خرید کنند و غذا بخورند. این منطقه همچنین دارای تعداد زیادی کلوپ و بار است که برای کسانی که به دنبال ارتقاء آن هستند عالی است.

کلیسای مسیح نیز ارزش بازدید را دارد - این دومین کلیسای قدیمی در شمال هند است و پنجره های شیشه ای رنگی آن به سبکی متمایز طراحی شده است که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.

همچنین شیملا را بدون بازدید از تپه Jakhu ترک نکنید - بلندترین قله که همچنین خانه بسیاری از میمون های بازیگوش است که در انتظار غذا هستند. از شیملا، می‌توانید از یک مقصد نسبتاً معمولی به نام چای نیز دیدن کنید.

#شیملا #هند

like0
dislike0
Views32