دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
zachpett profile photo tatiana24 profile photo naidy profile photo sofiakurrd1 profile photo sibanda profile photo dollygirl profile photo cookiescott profile photo penpalslover profile photo saeed profile photo soulmate profile photo sofia82 profile photo suzyyy profile photo lilly450 profile photo nikki2hh profile photo aladdin profile photo
saman3

دوست قلم چی میگه ؟

saman3 From Iran

دوستان قلمی (یا دوستان قلمی، دوستان قلمی، دوستان قلمی) افرادی هستند که به طور منظم به یکدیگر نامه می نویسند، به خصوص از طریق پست. دوستان قلم معمولاً غریبه هایی هستند که رابطه آنها عمدتاً یا حتی منحصراً بر اساس تبادل نامه آنها است.
این تعریف سنتی دوستان قلم بود.
اما در سال های اخیر اندام قلم راه های جدیدی پیدا کرده است. می توانید دوست قلم خود را در وب سایت ها یا برنامه های آنلاین پیدا کنید. می توانید دوستان خود را بر اساس موقعیت مکانی، جنسیت یا سن جستجو کنید و بهترین دوستان قلمی را که مناسب شما هستند بیابید و از صحبت کردن با آنها لذت ببرید .
دوستان قلم معمولاً به تبادل زبان می پردازند و در مورد فرهنگ ها و موضوعات مختلف مورد علاقه خود صحبت می کنند .
شما می توانید یک یا چند دوست قلمی باشید. دوست قلم شما می تواند یک پسر یا یک دختر باشد و بستگی به شما دارد که می خواهید چه کسی دوست شما باشد .

#penpal #penpals #penpalfriends #languageexchane

،

رفیق
قلمی به چه معناست ؟
،
دوستان قلمی (یا دوستان قلمی ، مدادی ، دوستان قلمی یا دوستان قلمی) افرادی هستند که به طور منظم به یکدیگر ، به خصوص از طریق پست پستی، نامه می نویسند. دوستان قلم معمولاً غریبه هایی هستند که رابطه آنها عمدتاً یا حتی صرفاً بر اساس تبادل نامه آنها است.
این تعریف سنتی دوست قلم بودن بود.
اما penpaling در سال های اخیر رویکرد جدیدی را در پیش گرفته است. می توانید دوست خود را در وب سایت ها یا برنامه های آنلاین پیدا کنید. می توانید دوستان خود را بر اساس موقعیت مکانی ، جنسیت یا سن جستجو کنید و بهترین دفترچه های قلمی را که با شما مطابقت دارند پیدا کنید و از صحبت کردن با آنها لذت ببرید.
دوستان قلم معمولاً به تبادل زبان می پردازند و در مورد فرهنگ ها و موضوعات مختلف مورد علاقه خود صحبت می کنند.
ممکن است یک یا چند پنپال داشته باشید. دوست شما می تواند یک پسر یا یک دختر باشد و این به شما بستگی دارد که چه کسی می خواهید دوست شما باشد.

#Palpals #penpals #penpalfriends #تبادل زبان

like0
dislike0
Views27