دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
ahmadtaheri54 profile photo tatiana24 profile photo harriesa profile photo celina12ddf profile photo angelamber profile photo veraedmund profile photo thewolfsbaneblooms profile photo blondy profile photo mojessy profile photo muhammed profile photo c4107 profile photo 6cupsoftea profile photo lilly450 profile photo nikki2hh profile photo jeongyunseong profile photo
saman3

منظور از Pen Friendly (دوست قلم) چیست؟

saman3 From Iran

دوستان قلمی (یا دوستان قلمی، دوستان قلمی، دوستان قلمی یا دوستان قلمی) افرادی هستند که به طور مرتب به همدیگر نامه می نویسند، مخصوصاً از طریق پست. دوست‌داران اغلب غریبه‌هایی هستند که روابطشان عمدتاً بر اساس تبادل نامه یا حتی فقط نامه است.
این تعریف سنتی از داشتن دوست قلم بود، اما در سال های اخیر روش جدیدی برای نوشتن نامه وجود داشته است. می توانید دوست قلم خود را در وب سایت ها یا برنامه های آنلاین پیدا کنید. شما می توانید دوستان خود را بر اساس موقعیت مکانی، جنسیت یا سن جستجو کنید و دوست های قلمی را که برای شما مناسب تر هستند را بیابید و از صحبت کردن با آنها لذت ببرید. دوستداران اغلب زبان ها را مبادله می کنند و در مورد فرهنگ های مختلف و موضوعات مختلف صحبت می کنند.
شما می توانید یک یا چند دوست قلم داشته باشید. دوست قلم شما می تواند یک پسر یا یک دختر باشد و بستگی به این دارد که با چه کسی دوست باشید.

#penpal #penpals #penpalfriends #languageexchane

like0
dislike0
Views28