دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
jen12 profile photo maddie_lee profile photo veraedmund profile photo dennis profile photo katerinax2 profile photo letty85 profile photo ofosujustice profile photo soulmate profile photo nur191 profile photo sofia82 profile photo adjoateye profile photo annamoxl profile photo almajmut profile photo saraxx7 profile photo nessie profile photo
saman3

چگونه یک دوست قلم مدرن پیدا کنیم؟

saman3 From Iran

شاید برای روزهای کمپ تابستانی خود احساس نوستالژی می کنید یا صرفاً به دنبال دلیلی برای احیای هنر پست حلزون هستید. در هر صورت، پیدا کردن یک دوست قلم می‌تواند راهی عالی برای برآورده کردن این هوس‌ها و دریافت کلی از مزیت‌های نامه‌نویسی باشد. در واقع، تحقیقات بیشتر نشان می‌دهد که در دنیای دیجیتالی امروزی، وقت گذاشتن برای نوشتن دستی هر چیزی - از ورودی مجله تا کارت تشکر - می‌تواند مزایای فیزیکی و ذهنی واقعی مانند بهبود حافظه و سطوح پایین‌تر اضطراب را برای شما به ارمغان آورد. .

پیدا کردن یک دوست برای ارسال نامه به آن نیز یک راه سرگرم کننده برای ملاقات با مردم از سراسر جهان، یادگیری در مورد فرهنگ های مختلف، و شاید حتی کار بر روی مهارت های زبان خارجی خود است. و در حالی که رسانه‌های اجتماعی و قدرت اینترنت برقراری ارتباط با شخصی در خارج از کشور را در زمان واقعی آسان‌تر از همیشه کرده است، هیچ چیز مانند اتصال از طریق جوهر روی کاغذ نیست.

برای پیدا کردن دوست ایمیل حلزون خود آماده اید؟ در اینجا چند راه برای شروع، به علاوه چند نکته برای یادآوری قبل از شروع جستجو وجود دارد.


Worldwide Snail Mail Pen Pals که در سال 2017 ایجاد شد، یکی از بزرگترین و فعال ترین انجمن های دوستان قلم رایگان در فیس بوک است. این گروه بسته که توسط دو دوست قلمی آیشا کانولی و استفانی الیس اداره می‌شود (آنها شخصاً ملاقات کرده‌اند)، این گروه بسته از همه اعضا می‌خواهد که پس از پیوستن، قوانین را بخوانند و بپذیرند (مانند عدم ارسال آدرس کسی). اعضایی که مطابق آن عمل نمی کنند، خطر مسدود شدن را خواهند داشت. پس از تایید، اعضای جدید تشویق می‌شوند تا یک بیوگرافی کوتاه درباره خود ارسال کنند، از دیگران دعوت کنند تا در صورت تمایل با هم ارتباط برقرار کنند، و همچنین نکات و الهامات مربوط به تزئین نامه را به اشتراک بگذارند. ما بیش از 11000 عضو داریم و در حال رشد هستیم! الیزه می گوید که بیش از 20 سال است که برای دوستان قلم می نویسد. "این یک سرگرمی عالی است که به شما کمک می کند تا قلمزنی کنید، دوستان جدیدی پیدا کنید و در حالی که در یک مکان می مانید به دنیا سفر کنید."

این سازمان مستقر در شیکاگو در سال 2007 توسط دو دوست کتی زادروزنی و دونووان بیسون راه اندازی شد. به ترویج هنر نوشتن نامه از فروشگاه لوازم التحریر طراح، مجموعه برچسب ها، و تمبرهای قدیمی خود در رویدادهای محلی "Letter Social" و مبادله دوستان خود فقط با قلم اختصاص داده شده است. پیوستن به اتحاد نامه نویسان فقط 5 دلار برای یک عضویت مادام العمر است و به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که بخشی از یک جامعه نامه نگاری امن و ایمن با بیش از 12000 نفر از سراسر جهان هستید. به علاوه، زادروزنی شخصاً اعضا را با دوستان قلمی خود مطابقت خواهد داد.
PenPal World

با بیش از دو میلیون عضو از سراسر جهان، این سایت رایگان از سال 1998 به ارتباط دوستان با قلم کمک می کند. توسط دوست علاقه مندان به قلم و توسعه دهنده وب مستقر در کالیفرنیا، جاکوب هرمان (که همچنین یک جادوگر فناوری برای سونی و دیزنی بوده است) ایجاد و اداره می شود. اگر به دنبال تبادل فرهنگی بیشتری هستید، این شبکه آنلاین منبع خوبی است. برای ایجاد اکانت PenPal World خود، تنها چیزی که نیاز دارید آدرس ایمیل و تاریخ تولدتان است که سایت شما را از تغییر آن پس از ثبت نام به عنوان یک اقدام امنیتی غیرفعال می کند. هنگامی که عکسی را آپلود کردید و توسط ناظران تأیید شد، نمایه شما کامل می شود و می توانید شروع به جستجو و گپ زدن با سایر اعضا کنید. به صورت

محلی بپرسید (یا خودتان را شروع کنید)

اگر به دنبال ایجاد یک دوست قلمی هستید که در همان شهر شما زندگی می کند، به دنبال باشگاه ها و رویدادهای موجود در جامعه خود باشید. LWA چند مکان را برای شروع از اینجا فهرست می کند یا می توانید سایت هایی مانند Meetup را بررسی کنید. و اگر نمی توانید گروهی را در نزدیکی خود پیدا کنید، به سادگی گروه خود را راه اندازی کنید. "نامه نویسی یک هنر، یک رهاسازی، یک کاهش سرعت و معمولاً یک تلاش انفرادی است. با این حال، گردهمایی با نامه نویسان گهگاهی فقط می تواند شما را در تمرین خود تشویق و الهام بخشد!" ویکتوریا وو، علاقه‌مند به کاغذ پشت کاغذ و تایپ و نیمی دیگر به LA Pen Pal Club، گردهمایی ماهانه نامه‌نویسی و اشتراک‌گذاری می‌گوید. Vu از سال 2010 این جلسات را با دوست دوست کاغذ دوست و بنیانگذار باشگاه، مارگارت هاس از شیرینی های کاغذی، میزبانی می کند. آنها توصیه های درستی در مورد چگونگی راه اندازی باشگاه دوستان قلم خود ارائه می دهند.

نکات ایمنی

بهترین روش برای ارسال نامه ها (و همراه با آن، اطلاعات شخصی شما) چیست؟ Beeson از LWA می‌گوید: «هنگام انتخاب یک سرویس دوست، به دنبال سایت‌هایی با طول عمر و سیاست‌های حفظ حریم خصوصی خوب هستم. "تعداد زیادی وجود دارد و بسیاری از آنها به طور خاص برای گروه های فردی طراحی شده اند. مایه غم انگیز است که بازیگران بدی وجود دارند، اما در تجربه من، این نادر است. ما همیشه می گوییم که اگر کسی باعث ناراحتی شما شود، شما اینطور هستید. هیچ تعهدی برای بازگرداندن نامه آنها وجود ندارد." Beeson همچنین توصیه می‌کند که در صورت نگرانی مردم، صندوق پستی دریافت کنند. این به شما امکان می دهد به جای افشای آدرس شخصی خود، از یک آدرس جداگانه در اداره پست محلی خود استفاده کنید.

اگر برای اولین بار با یک دوست قلمی به صورت آنلاین ارتباط برقرار می کنید، Elyse همچنین توصیه می کند قبل از اینکه احساس راحتی کافی برای تبادل آدرس های پستی داشته باشید، مدتی با آنها چت کنید. او توضیح می‌دهد: «این می‌تواند به شما کمک کند که ببینید آیا دوست قلم برای شما مناسب است یا خیر و همچنین به شما اجازه می‌دهد تا احساس کنید که چه کسی هستند یا خیر. و این در مجموع هدف یافتن یک دوست قلمی و دوست یابی است.


از:

https://www.marthastewart.com/8274071/how-plan-estate-sale #penpal #penpals #findpenpal

like0
dislike0
Views41