دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
sweetkiss profile photo zachpett profile photo jen12 profile photo innamn profile photo celina12ddf profile photo thewolfsbaneblooms profile photo blondy profile photo katerinax2 profile photo cookiescott profile photo penpalslover profile photo karls profile photo sofia82 profile photo annamoxl profile photo almajmut profile photo jeongyunseong profile photo
saman3

دوستان قلم چیست؟

saman3 From Iran

دوستان قلمی (یا دوستان قلمی، دوستان قلمی، دوستان قلمی یا دوستان قلمی) افرادی هستند که به طور منظم برای یکدیگر نامه می نویسند، به خصوص از طریق پست. دوستان قلم معمولاً غریبه هایی هستند که رابطه آنها عمدتاً یا حتی صرفاً بر اساس تبادل نامه آنها است.
این تعریف سنتی از داشتن دوست قلم است، اما در سال‌های اخیر، قلم‌نویسی چرخش جدیدی به خود گرفته است. می توانید دوستان قلم خود را در وب سایت ها یا برنامه های آنلاین پیدا کنید. می توانید دوستان خود را بر اساس مکان، جنسیت یا سن جستجو کنید و بهترین دوستان قلمی را که با شما مطابقت دارند پیدا کنید و از صحبت کردن با آنها لذت ببرید.
دوستان قلم معمولاً به تبادل زبان می پردازند و در مورد فرهنگ ها و موضوعات مختلف مورد علاقه خود صحبت می کنند. شما می توانید یک یا چند دوست قلم داشته باشید. دوست قلم شما می تواند یک پسر یا یک دختر باشد و بستگی به شما دارد که چه کسی دوست دارید دوست شما باشد.

#penpal #penpals #penpalfriends #languageexchane

like0
dislike0
Views35