دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
sweetkiss profile photo jen12 profile photo skm2496 profile photo leyzta32 profile photo veraedmund profile photo thewolfsbaneblooms profile photo katerinax2 profile photo dollygirl profile photo c4107 profile photo pettyledis profile photo julia profile photo sofia82 profile photo redhairann profile photo annamoxl profile photo aladdin profile photo
saman3

امن ترین وب سایت دوست قلم چیست؟

saman3 From Iran

وب سایت های penpal زیادی وجود دارند که به شما دوستان جدید penpal کمک می کنند. برخی از آنها از بیش از 20 سال پیش ایجاد و کار می کنند.
اگر دوست دارید یک وب سایت penpal ثبت کنید و دوستان پیدا کنید، در اینجا نکاتی وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:

جستجوی آنلاین و یافتن دوستان از اینترنت هرگز 100٪ ایمن نیست! بنابراین اگر می خواهید دوستی جدیدی را شروع کنید، هرگز اطلاعات شخصی خود را در ابتدا به اشتراک نگذارید. اجازه دهید دوست قلمی شما بیشتر و بیشتر صحبت کند و هر چه زمان بیشتری را صرف صحبت کنید می توانید بفهمید که چقدر می توانید به دوست قلم خود اعتماد کنید.

شماره موبایل، آدرس، کد پستی و آدرس شبکه های اجتماعی خود را با دوستان قلمی جدید به اشتراک نگذارید. بسیاری از دوستان پس از ایجاد یک دوستی جدید شروع به پرسیدن در مورد این سوالات می کنند. اگر دوست خود را کاملاً نمی شناسید پس نباید سریع اعتماد کنید.

عکس های خیلی شخصی را با پنپال های جدید به اشتراک نگذارید، در این سایت ها تعداد زیادی از قلم های جعلی وجود دارند که دوست دارند از عکس های شخصی سوء استفاده کنند یا حساب های جعلی ایجاد کنند.

به دوستانی که درخواست پول می کنند یا آدرس ایمیل شما را در اولین پیام های جدید می خواهند پاسخ ندهید! اکثر آنها کلاهبردار هستند و باید از آنها آگاه باشند. همچنین باید آنها را به مدیران وب سایت گزارش دهید تا سایت را از چنین کاربرانی پاک کنند.

به هر حال در اینجا برخی از وب‌سایت‌های penpaling وجود دارد که کاربران بیشتر دوست دارند از آن استفاده کنند:
(آگاه باشید شاید وب‌سایت امن است اما همیشه کاربران جعلی، کلاهبرداران، کلاهبرداران و ... وجود دارند)

PenPal World، که در سال 1998 تأسیس شد، میلیون‌ها کاربر جهانی را از طریق آن به هم متصل می‌کند. پورتال تطبیق ایمن و سریع برای حفظ امنیت، اعضا اولین تعاملات خود را مستقیماً از طریق سایت انجام می دهند - سپس مکالمات خود را به ایمیل یا نامه های دست نویس منتقل می کنند.

آدرس


PenPal World: https://www.penpalworld.com InterPals: Meet the World. دوست شوید، سفر کنید و یاد بگیرید:https://www.interpals.net


سلام! Penpal! خدمات قلمی جهانی برای قلم الکترونیکی ایمیل، نامه نگاری حلزون، دوست یابی و تبادل زبان. بهترین مکان برای یادگیری زبان و دوست‌داشتن



با کره‌ای. .citymity.com


#penpal #penpals #safepenpal #findsafepenpal #interpals #hipenpal #citypenpals #penpalworld

like0
dislike0
Views41