دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
christinas71 profile photo naidy profile photo angelamber profile photo kimo profile photo cookiescott profile photo ofosujustice profile photo soulmate profile photo pettyledis profile photo julia profile photo karls profile photo hadirasolifar profile photo almajmut profile photo aladdin profile photo jeongyunseong profile photo jemii profile photo
saman3

آیا موزه لوور ارزش بازدید دارد؟

saman3 From Iran

بله، اگر یک راهنمای عالی و یک گروه کوچک داشته باشید، بازدید شما بسیار بهتر خواهد بود. موزه لوور بزرگترین موزه روی زمین است که دارای 100 هزار اثر هنری از جمله برخی از مشهورترین آثار هنری جهان است.
همه چیز از مجسمه های میکل آنژ، برنینی و کانوا گرفته تا نقاشی های داوینچی و دلاکروا.

این مجموعه به سادگی عظیم است و به چند بال تقسیم می شود که هر کدام دارای چندین طبقه هستند. حتی یک منطقه "زیرزمین" وجود دارد که در آن می توانید ساختار قرون وسطایی را ببینید که پیش از ساختمان فعلی ساخته شده است.

خود این ساختمان نیز گنجینه ای از تاریخ و حقایق جالب است. این دفتر شخصی و کاخ امپراتور ناپلئون و همچنین به طور موقت توسط نازی ها اشغال شده بود. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا یک سفر با یک تور مناسب تجربه شما را بالا می برد و آن را به یاد ماندنی تر می کند.

از:https://thetourguy.com/travel-blog/france/paris/louvre/is-a-louvre-museums-tour-worth-it/

#لوور #موزه #پاریس #فرانسه

like0
dislike0
Views41