دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
ahmadtaheri54 profile photo beesknees profile photo innamn profile photo christinas71 profile photo leyzta32 profile photo veraedmund profile photo thewolfsbaneblooms profile photo cookiescott profile photo ofosujustice profile photo saeed profile photo julia profile photo adjoateye profile photo annamoxl profile photo nikki2hh profile photo jeongyunseong profile photo
saman3

مکاتبه یعنی چه؟

saman3 From Iran

دوستان قلمی (یا دوستان قلمی، دوستان قلمی، دوستان قلمی یا دوستان) افرادی هستند که به طور منظم به یکدیگر، به خصوص از طریق پست، نامه می نویسند. خبرنگاران معمولاً غریبه هایی هستند که رابطه آنها عمدتاً یا حتی منحصراً بر اساس تبادل نامه آنها است.
این تعریف سنتی دوست قلم بود، اما در سال‌های اخیر نوشتن با نامه راه‌های جدیدی پیدا کرده است. می توانید دوست قلم خود را در وب سایت ها یا برنامه ها پیدا کنید. می توانید دوستان خود را بر اساس موقعیت مکانی، جنسیت یا سن جستجو کنید و بهترین دوستانی را که با شما مطابقت دارند پیدا کنید و از گپ زدن با آنها لذت ببرید. دوستان معمولاً مکاتبه می کنند و در مورد فرهنگ ها و موضوعات مختلف مورد علاقه آنها صحبت می کنند. می توانید یک یا چند دوست داشته باشید. دوست شما می تواند یک پسر یا یک دختر باشد و بستگی به شما دارد که چه کسی می خواهید دوست شما باشد.

#penpal #penpals #penpalfriends #languageexchane

like0
dislike0
Views28