دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
ahmadtaheri54 profile photo zachpett profile photo tatiana24 profile photo sofiakurrd1 profile photo skm2496 profile photo blondy profile photo dollygirl profile photo aimeenolan profile photo blue_butterfly21 profile photo bonu profile photo annamoxl profile photo saraxx7 profile photo aladdin profile photo jemii profile photo nessie profile photo
saman3

ساحل JBR در دبی کجاست؟

saman3 From Iran

ساحل جی بی آر یکی از محبوب ترین سواحل شهر دبی است. این هتل دارای غذاخوری مجلل در کنار ساحل، مناطق بازی برای کودکان، و ماجراجویی‌هایی مانند چتربازی است. این یک منطقه مناسب برای خانواده است و دارای فعالیت های زیادی برای افراد در هر سنی است. کسانی که دوست ندارند خیس شوند می توانند در حین لذت بردن از مناظر ارتفاعات به شترسواری بپردازند.

در شلوغ ترین ساحل دبی گزینه های زیادی وجود دارد. از طلوع خورشید تا غروب خورشید (و فراتر از آن) این امتداد ساحل - و گردشگاه شلوغ پشت آن - به لطف مناطق بازی کودکان، پارک آبی بادی، صندلی‌های آفتاب‌گیر اجاره‌ای و رستوران‌ها، کافه‌ها و کلوپ‌های ساحلی مملو از فعالیت، مردم و امکان‌پذیر است. خیلی ممنون. زود وارد شوید و یک نقطه برجسته روی شن‌ها پیدا کنید، سپس روز را با تحسین مناظر عالی عین دبی بگذرانید.

پیاده روی JBR چقدر طول می کشد؟ The Walk at Jumeirah Beach Residence یک نوار 1.7 کیلومتری در سطح زمین و میدان مجتمع جمیرا بیچ رزیدنس در دبی، امارات متحده عربی است.

تفاوت بین JBR و ساحل جمیرا چیست؟ جاده ساحلی جمیرا به بقیه شهر نزدیک است، JBR IS THE CITY است. با تمام رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی که می‌توانید فکرش را بکنید، به مارینا که چند دقیقه دورتر است. JBR ممکن است از خیلی چیزها دور باشد، اما در مه وادی وحشی و برج العرب، بسیاری از مردم این کار را خواهند کرد. سرمایه گذاری به JBR.

#ساحل #جبر #دبی

like0
dislike0
Views49