دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
jen12 profile photo beesknees profile photo christinas71 profile photo sofiakurrd1 profile photo diana43 profile photo sibanda profile photo katerinax2 profile photo caryaanguyen profile photo julia profile photo bonu profile photo karls profile photo suzyyy profile photo annamoxl profile photo lilly450 profile photo nessie profile photo
saman3

Annecy در فرانسه کجاست؟

saman3 From Iran

Annecy
این شهر کنار دریاچه در کوه های آلپ فرانسه زیبایی ناب است. کوه های پوشیده از برف، دریاچه ای کریستالی، معماری زیبای قدیمی و کانال ها تنها چند دلیل برای بازدید از این شهر فرانسوی هستند.

آنسی یک شهر کوهستانی در جنوب شرقی فرانسه است که دریاچه انسی از آنجا به رودخانه تیو می ریزد. این شهر به‌خاطر Vieille Ville (شهر قدیمی)، با خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده، کانال‌های پرپیچ‌وخم و خانه‌های پاستلی معروف است. کاخ قرون وسطایی که زمانی کنت‌های ژنو را در خود جای داده بود، مشرف به شهر، دارای موزه‌ای با مصنوعات منطقه‌ای مانند مبلمان آلپ و هنر مذهبی، به‌علاوه یک نمایشگاه تاریخ طبیعی است.

آیا انسی فرانسه ارزش بازدید را دارد؟ انسی قطعا ارزش بازدید را دارد، اما یک یا دو روز کامل برای دیدن همه چیز کافی است. به همین دلیل است که انسی فقط یک سفر کوتاه از لیون و ژنو است. در واقع، اگر وقتتان کم است و فقط می خواهید یک سفر یک روزه داشته باشید، می توانید یک تور از ژنو رزرو کنید!

شهر انسی به چه دلیل شناخته شده است؟ علاوه بر دریاچه، شهر انسی به دلیل شهر زیبای قدیمی و کانال اصلی که از میان آن می گذرد نیز مشهور است. به همین دلیل است که این شهر به نام ونیز آلپ (به فرانسوی la Venise des Alpes) نیز شناخته می شود.

آیا انسی در نزدیکی کوه های آلپ است؟ انسی واقع در رشته کوه های آلپ مکان ایده آلی برای استراحت تابستانی در شهر است. با مناظر فوق‌العاده‌اش، فعالیت‌های مختلف در دریاچه، و شهر قدیمی پر نور، مکانی است که باید در فهرست سطل خود قرار دهید.

در آنسی به چه زبانی صحبت می‌شود؟ فرانسوی با مرکز تاریخی زیبا، آب‌های نیلگون زیبا، فروشگاه‌ها و غذاخوری‌های فراوان، و نزدیکی به برخی از چشم‌گیرترین مناظر فرانسه، این شهر چیزی را برای همه ارائه می‌دهد. علاوه بر این، از آنجایی که مردم محلی عمدتاً فرانسوی صحبت می کنند، انسی یک مکان عالی برای دوره زبان است.


زندگی در انسی چگونه است؟ این شهر در مورد گزینه های سبک زندگی، برای ساکنان فرانسوی و مهاجران، جواهری کمیاب است. انسی با نام مستعار "ونیز آلپ" از موقعیت جغرافیایی استثنایی برخوردار است و به مردم محلی اجازه می دهد در طیف متنوعی از فعالیت های فصلی شرکت کنند.


#آنسی #فرانسه #فرانسوی #زبان

like0
dislike0
Views55