دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
ahmadtaheri54 profile photo mbai22 profile photo innamn profile photo angelamber profile photo diana43 profile photo veraedmund profile photo thewolfsbaneblooms profile photo desserieecute profile photo ofosujustice profile photo caryaanguyen profile photo julia profile photo bonu profile photo redhairann profile photo annamoxl profile photo almajmut profile photo
saman3

چگونه برای تمرین مهارت های زبانی خود یک دوست قلم پیدا کنید و نگه دارید؟

saman3 From Iran

پیدا کردن یک دوست قلمی و داشتن دوستان خارجی از کشورهای دیگر راه خوبی برای یادگیری و تمرین مهارت های زبانی شماست. وقتی دوستان قلمی از کشورهای دیگر دارید، می توانید از صحبت کردن با آنها لذت ببرید و در صورت تمایل می توانید یک زبان جدید را به صورت رایگان تمرین کنید و مهارت های خود را با صحبت با یک فرد بومی که دوست شما است و به شما کمک می کند زبان او را یاد بگیرید، بهبود بخشید. زبان کشور او به آن تبادل زبان می گویند.
افراد زیادی علاقه مند به یادگیری زبان شما نیز هستند. بنابراین شما همچنین می توانید به آنها کمک کنید تا مهارت های خود را بهبود بخشند که چرا شما نیز در حال یادگیری هستید. این سرگرم کننده است و شما مانند خواندن کتاب های سنتی و انواع دیگر زبان های مطالعه خسته نخواهید شد.

#Palpals #penpals #languagechange #language #findpenpal

like0
dislike0
Views38