دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
zachpett profile photo mbai22 profile photo beesknees profile photo maddie_lee profile photo kimo profile photo muhammed profile photo c4107 profile photo blue_butterfly21 profile photo caryaanguyen profile photo sofia82 profile photo redhairann profile photo adjoateye profile photo lilly450 profile photo saraxx7 profile photo nessie profile photo
saman3

آیا دوستان قلم ایمن هستند؟

saman3 From Iran

اگر با دوستان خود با روش های ایمن تماس بگیرید، دوستان قلم ایمن هستند. نکات ایمنی برای جستجو و داشتن دوستان دوست قلم وجود دارد.
1- اطلاعات شخصی خود مانند آدرس، شماره موبایل و سایر اطلاعات خصوصی را ارسال و به اشتراک نگذارید.

2- اگر کاربری عکس پروفایل ندارد یا فقط یک عکس را به اشتراک گذاشته است، باید مراقب باشید که او یک شخص واقعی باشد نه یک کاربر تقلبی یا کلاهبردار. سعی کنید دوستان قلمی با عکس های بیشتری از آنها در نمایه خود پیدا کنید.

3- اگر دوست قلمی بخواهد در چند پیام اول از طریق آدرس ایمیل، واتساپ، تلگرام یا سایر شبکه های اجتماعی با او تماس بگیرد، ممکن است کلاهبرداری باشد و باید بیشتر مراقب باشید.

4- اگر دوست قلمی درخواست پول کرد، هرگز به او اعتماد نکنید، فقط حساب را مسدود کرده و گزارش دهید که ایمن باشد و به سایر کاربران نیز کمک کنید تا در امنیت باشند.

5- توصیه می شود با دوستان قلمی در حدود سن خود صحبت کنید، مخصوصا برای کودکان یا کاربران زیر 18 سال هرگز با افراد مسن صحبت نکنند.

6- عکس های خود را برای افرادی که به اندازه کافی نمی شناسید ارسال نکنید.

در کل اگر به خودتان و نحوه صحبت کردن با دوستان خود اهمیت می دهید و اطلاعات خود را با آنها به اشتراک می گذارید، داشتن دوستان قلمی بی خطر خواهد بود و از آن لذت خواهید برد.

#penpal #penpals #safepenpal #penpalsafe #safe #safepenapals

like0
dislike0
Views33