دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
sofiakurrd1 profile photo maddie_lee profile photo dennis profile photo katerinax2 profile photo dollygirl profile photo muhammed profile photo c4107 profile photo soulmate profile photo rhondamak profile photo caryaanguyen profile photo julia profile photo bonu profile photo karls profile photo jeongyunseong profile photo asailor profile photo
saman3

ساحل السفوح دبی کجاست؟

saman3 From Iran

ساحل الصفوح یکی از جواهرات پنهان واقعی دبی است، از این رو به ساحل مخفی لقب داده اند. به دلیل املاک و مستغلات سلطنتی در نزدیکی، به ساحل کاخ سیاه نیز معروف است. این مقصد محتاطانه بین برج العرب و نخل جمیرا، نه چندان دور از مدینه جمیرا قرار دارد.

این ساحل زیبا با نام های متعدد (بعضی آن را ساحل مخفی و برخی دیگر ساحل قصر سیاه می نامند) جایگاه افسانه ای شایسته ای را در میان ساکنان دیرینه دبی دارد. چرا، ممکن است تعجب کنید؟ خوب، این نقطه عالی برای زمانی است که می‌خواهید از جمعیت فرار کنید و احساس کنید که از مسیر شکست خورده خارج شده‌اید، اما می‌خواهید این کار را بدون قربانی کردن مناظر برج العرب انجام دهید. همانطور که شایسته نام ساحل مخفی است، در اینجا هیچ امکانات یا رستورانی وجود ندارد، بنابراین مطمئن شوید که با وسایل در دست به مقصد می‌رسید.
بعد از ایستگاه اتوبوس در جاده الصفوح (دقیقا قبل از خیابان حصه و حدود 500 متر قبل از مدیا سیتی دبی) به سمت راست به جاده لغزشی بپیچید.

#دبی #امارات #ساحل

like0
dislike0
Views28