دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
celina12ddf profile photo naidy profile photo sofiakurrd1 profile photo diana43 profile photo veraedmund profile photo dennis profile photo desserieecute profile photo aimeenolan profile photo muhammed profile photo c4107 profile photo soulmate profile photo rhondamak profile photo caryaanguyen profile photo karls profile photo adjoateye profile photo
saman3

Auroville در هند کجاست؟

saman3 From Iran

Auroville - یک شهرستان تجربی و یک مکان منحصر به فرد برای بازدید در هند

Auroville یک مکان شگفت انگیز است. این یک شهرک آزمایشی از یک جامعه بین المللی است. در اینجا مردم از سراسر جهان می آیند تا در صلح و "هماهنگی مترقی، بالاتر از همه عقاید، همه سیاست ها و همه ملیت ها" زندگی کنند. تنها هدف Auroville تحقق وحدت انسانی است. در مرکز این شهر «ماتریماندیر» یک کره طلایی عظیم همراه با رمپ ها قرار دارد.

توسط بنیانگذار شهر به عنوان "نمادی از پاسخ الهی به الهام انسان برای کمال" در آنجا قرار گرفت. حتی نیروگاه خورشیدی خود را دارد و داخل آن یک رمپ مارپیچی است که به اتاقی مرمرین منتهی می‌شود که در آن می‌توانید «آگاهی پیدا کنید». احاطه شده توسط باغ های زیبای بکر و آرامشی که در بسیاری از مکان های دیگر نخواهید یافت، به نظر من، این یکی از جالب ترین و زیباترین مکان های دیدنی در هند است.

#هند #آروویل

like0
dislike0
Views32