دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
ahmadtaheri54 profile photo innamn profile photo celina12ddf profile photo skm2496 profile photo kimo profile photo veraedmund profile photo blondy profile photo sibanda profile photo cookiescott profile photo c4107 profile photo rhondamak profile photo nur191 profile photo almajmut profile photo lilly450 profile photo aladdin profile photo
saman3

ارمنستان کجاست؟

saman3 From Iran

ارمنستان یک کشور و جمهوری شوروی سابق در منطقه کوهستانی قفقاز بین آسیا و اروپا است. در میان قدیمی‌ترین تمدن‌های مسیحی، مکان‌های مذهبی از جمله معبد یونانی-رومی گارنی و کلیسای جامع قرن چهارم اچمیادزین، مقر کلیسای ارمنی، تعریف شده است. صومعه خور ویراپ یک مکان زیارتی در نزدیکی کوه آرارات، یک آتشفشان خاموش در آن سوی مرز ترکیه است.

ارمنستان به خاطر مناظر زیبا، آشپزی، فرهنگ و تاریخش شناخته شده است. از آنجایی که ارمنستان اولین کشوری بود که رسما مسیحیت را پذیرفت، می توانید برخی از قدیمی ترین کلیساها و صومعه های جهان را در محیط های طبیعی بسیار زیبا بیابید .

ارمنستان یکی از باستانی ترین کشورهای جهان است که پر از تاریخ غنی و مناظر زیبا است. این کشور کشف‌نشده قفقاز دارای مناظر طبیعی باشکوه و شهرهای مخفی است که منتظر بازدیدکنندگان برای کاوش هستند.

آیا ارمنستان برای گردشگران خوب است؟ این سرزمین باستانی و عرفانی است و کشوری است که هنوز در میان انبوه گردشگری انبوه دست نخورده است، حتی اگر کارهای زیادی در ارمنستان انجام شود. مردم آن در میان دوستانه ترین مردم جهان هستند و این یک کانون جدی برای تاریخ است.

آیا سفر ارمنستان ارزان است؟ بله، ایمن و مقرون به صرفه است ارمنستان به عنوان یک مقصد سفر مقرون به صرفه است و هنوز مملو از گردشگران نیست. هاستل ها در ایروان برای هر شب 10 دلار قیمت دارند و حتی گران ترین هتل ها نیز کمی بیش از 100 دلار قیمت دارند.


در ارمنستان از چه مذهبی پیروی می شود؟ از سال 2011، اکثر ارامنه مسیحی هستند (97%) و اعضای کلیسای خود ارمنستان، کلیسای حواری ارمنی، که یکی از قدیمی ترین کلیساهای مسیحی است، هستند. در قرن اول پس از میلاد تأسیس شد و در سال 301 پس از میلاد اولین شاخه مسیحیت بود که به یک دین دولتی تبدیل شد.

آیا ارمنستان ساحل دارد؟ ارمنستان به دریا دسترسی ندارد، اما مردم محلی واقعاً از این موضوع ناراحت نیستند زیرا این کشور دریاچه سوان لاجوردی لذت بخشی دارد. این دریاچه به قدری بزرگ است که گاهی اوقات به آن «دریای ارمنستان» می گویند.

ارمنی ها چه غذایی می خورند؟ نتیجه تصویر بره، بادمجان، ماست و لواش از اصلی ترین رژیم غذایی ارمنستان هستند در حالی که بلغور به طور سنتی بر برنج یا ذرت ترجیح داده می شود. اغلب، طعم غذای ارمنی به دلیل تازگی و کیفیت مواد تشکیل دهنده آن به جای استفاده سنگین از ادویه ها تعیین می شود.

ارمنی ها چگونه به نظر می رسند؟ ویژگی های فیزیکی اصلی ارمنی ها جمجمه کوتاه و گرد، بینی بلند و خمیده، موهای قهوه ای تیره یا سیاه، چشمان تیره، ابروهای ضخیم و پوست روشن است. ارمنی ها ملتی باستانی هستند و تاریخ غنی و متنوعی دارند. شما می توانید ارمنی ها را با موهای روشن یا بلوند، چشمان سبز یا آبی ملاقات کنید.

بهترین مکان برای زندگی در ارمنستان کجاست؟
در سراسر ارمنستان شهرهای بسیار جذابی برای زندگی وجود دارد، از شهرهای جنگلی دیلیجان و ایجوان در شمال گرفته تا شهرهای زیبای رودخانه ای سبز، گوریس، کاپان و مغری در جنوب. در نزدیکی ایروان، شهرهای زیبای تاریخی اچمیادزین و اشتراک قرار دارند.

#ارمنستان

like0
dislike0
Views35