دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
sana888 profile photo ahmadtaheri54 profile photo zachpett profile photo innamn profile photo maddie_lee profile photo blondy profile photo maryagricola00 profile photo katerinax2 profile photo cookiescott profile photo aimeenolan profile photo nur191 profile photo suzyyy profile photo annamoxl profile photo almajmut profile photo jeongyunseong profile photo
saman3

آیا دوست یابی با ایتالیایی ها آسان است؟

saman3 From Iran

برقراری ارتباط با سایر مهاجران در شرایط مشابه شما بسیار ساده تر از این است که سعی کنید با افراد محلی هماهنگ شوید. به طور کلی، فرهنگ ایتالیایی یک فرهنگ بسته تر از دیگران است. با این حال، در حالی که ممکن است هنگام تلاش برای پیدا کردن دوستان قلمی ایتالیایی مشکلاتی وجود داشته باشد، قطعاً ممکن است!

در ایتالیا، دوستی شوخی نیست. وقتی دو نفر با هم دوست هستند، سعی می‌کنند هفته‌ای چند بار با یکدیگر - تلفنی صحبت کنند، از طریق پیامک و ایمیل با هم در تماس باشند و البته برنامه‌ریزی می‌کنند تا هر چند وقت یکبار همدیگر را ملاقات کنند. می توان. بنابراین بیشتر و بیشتر با دوست قلمی ایتالیایی خود در تماس باشید.

بهترین راه برای قرار ملاقات با مردان دوست قلم ایتالیایی، اگر به دنبال چیزی با محتوا هستید، این است که سعی کنید با مردم به روش قدیمی ملاقات کنید. رویدادهای زیادی در سایت هایی مانند Meetup و Couchsurfing میزبانی می شوند. به یک رویداد اجتماعی یا یک تبادل زبان بروید و ببینید با چه کسی ممکن است ملاقات کنید.

برای یافتن دوستان یا دوستان قلمی می توانید شانس خود را برای یافتن یک پسر یا دختر ایتالیایی که مایل است دوستی از شهر یا کشور دیگری داشته باشد، امتحان کنید.

#Italian #Pentpal #Pentpals #Italianpenpal

like0
dislike0
Views41