دوست داری دوستان خارجی داشته باشی؟
به ما بپیوندید و شروع به صحبت با مردم از سراسر جهان کنید
sofiakurrd1 profile photo skm2496 profile photo blondy profile photo sibanda profile photo dennis profile photo maryagricola00 profile photo mojessy profile photo desserieecute profile photo muhammed profile photo ofosujustice profile photo rhondamak profile photo bonu profile photo suzyyy profile photo hadirasolifar profile photo jemii profile photo
saman3

تشکیل گروه پنپال چگونه است؟

saman3 From Iran

من دوست دارم دوستان قلمی داشته باشم، اما وقتی صحبت از آشنایی با دوستان جدید به میان می آید، شروع کردن و ادامه مکالمه کمی سخت است. مردم آنقدر جزئیات جالب و قابل ربط را به اشتراک می گذارند که من احساس می کنم باید تک تک آنها را پیگیری کنم و بنابراین اگر به اندازه کافی دقیق نباشد نوشتن را به تعویق می اندازم.

من دوست دارم گروهی از دوستان قلمی داشته باشم که در ابتدا، شاید از طریق ایمیل، همگی همدیگر را به طور همزمان بشناسیم. من احساس می‌کنم که شروع مکالمات واقعی را آسان‌تر می‌کند و باعث می‌شود که همه چیز از بین نرود، و همچنین واقعاً به ما اجازه می‌دهد تا علاوه بر علایق خود، شخصیت یکدیگر را بشناسیم. البته، در نهایت می‌توانیم به صرافی‌های یک به یک پنپال منشعب شویم، اگر آن را با افراد خاصی انجام دهیم.

#penpals #penpal #penpalgroups #findpenpals

like0
dislike0
Views42