Do you like to have foreigner friends?
Join CityMity and start talking to people from all over the world
mbai22 profile photo jen12 profile photo tatiana24 profile photo innamn profile photo naidy profile photo skm2496 profile photo diana43 profile photo kimo profile photo leyzta32 profile photo dollygirl profile photo mojessy profile photo caryaanguyen profile photo julia profile photo suzyyy profile photo adjoateye profile photo
penpals2

Apakah Maksud Sahabat Pena?

penpals2 From United Kingdom

Rakan pena (atau rakan pena, rakan pena, rakan pena atau rakan pena) ialah orang yang kerap menulis antara satu sama lain, terutamanya melalui surat pos. Rakan pena biasanya orang yang tidak dikenali yang hubungannya berdasarkan terutamanya, atau bahkan semata-mata, pada pertukaran surat mereka.
Ini adalah definisi tradisional untuk mempunyai rakan rakan pena.
Tetapi dalam beberapa tahun kebelakangan ini penpalling mempunyai cara baru. anda boleh mencari rakan rakan pena anda dalam laman web atau aplikasi dalam talian. Anda boleh mencari rakan anda mengikut lokasi , jantina atau umur dan mencari rakan pena terbaik yang sepadan dengan anda dan seronok bercakap dengan mereka.
Rakan pena biasanya melakukan pertukaran bahasa dan bercakap tentang budaya dan topik berbeza yang mereka minati.
Anda boleh mempunyai satu atau lebih rakan pena . Rakan pena anda boleh lelaki atau perempuan dan bergantung kepada anda siapa yang anda berminat untuk menjadi kawan anda.

#penpal #penpals #penpalfriends #languageexchane

like0
dislike0
Views378